SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

07 Jun 2011

BERSERABUT !!!!








Ini le aku di minggu kedua bulan Jun 2011




BERSERABUT !!!!




gara-gara buat ingest TV3




stress u ols




bersabarlah Nazrul Azat




lagi seminggu je kot




nanti dah balik keje syif




boleh tacap-tacap kasi cantek u ols




muahahahaaaa...










11 ulasan:

My Little Diary berkata...

ye... bawak bersabar ye

muka tu memang kena kontrol kasik ensem selalu bila dipandang.. :)

zati embong berkata...

eh..azat..

ok gak camtu tau.

hihi.

CintaZulaikha berkata...

sabau2...nanti serabut musti ilang punya..

nyonyacyber berkata...

hahah terserlah keserabutan tu! control sket! haha

nyonyacyber berkata...

hahah terserlah keserabutan tu! control sket! haha

Azlan Hasan berkata...

garangnya muka..haha..kalo aku ade kat sana mesti takut nak tegur..hahaha

Regards,
-Strider-

flyz berkata...

baru rr...nmpak macho sikit...

kih..kih...

amir aizat berkata...

haha sabor jer lah eh

achik ezam berkata...

tadi takde jambang pon...

SURIA AMANDA berkata...

ya allah...udah rupa awie la plak...mcm ni pun ok gak naz...hiks...

Zulfikar Hazri berkata...

tak serabut mana pun.... :P