SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

16 Jun 2011

BULAN PUN TAK SUDI....



AKU KECEWA...

hanya itu ungkapan yang mampu aku katakan

malam tadi...

dengan semangat berkobar-kobar

aku set alarm 4am

dan sampai waktunya aku bangun

terus aku turun ke kawasan lapang dekat rumah aku

mahu merenung sesuatu

namun...

ia tak sudi melihat aku

dia ialah...

GERHANA BULAN

akukah yang terlewat atau memang bukan takdirku

kecewa...

terus tak tidur sampai pagi...

bila cari info di internet

rupanya ia keluar lebih awal...

mungkin aku tak layak memandangnya

bukan rezeki...


1 ulasan:

KuNanGKuNanG berkata...

mungkin leh tengok lain kali..:)