SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

30 Jun 2011

KAU MEMANG KEJI !!!




Entry terakhir di bulan Jun 2011... and the story goes like this...

WHAT THE FUCK !!! Kalau pelakon tu depan aku sekarang... jari tengah aku tala kat dia !!

Aku sangat-sangat simpati dengan Miss Shushi aku, kes kene naya, dah dua kali dia setkan photo shooting session dengan sorang pelakon perempuan berlagak diva. Last minute cancel plak, sah-sah la malas bangun pagi kan! Kot malam sebelumnye keluar berkepit dengan anak ikan yang naik Fairlady tuh, joyah sangat aku kan... Euwww... dan - dan aku pon naik anti dengan pelakon perempuan tuh !!! Drama Queen sangat kan... haram tak pernah menang award pon !! Oh lihatlah dunia... aku lupa daratan, owhhh...

Shi ngadu, susah - payah dia setkan semua benda daripada beli props, cari baju untuk buat si akak diva tu looks gorgeous and then booking photographer kedebak kedebuk at last Miss J tu cancel. Shi dah naik antu dengan perempuan tu, aku cuma mampu menyabarkan dia. Kesian Shi, aku faham sangat yang dia letih nak berurusan dengan pelakon so called profesional tapi nan ado !! Company yang iklannye si Miss J tu acted dah beli cover ads majalah yang Miss Sushi tulis, tak kan tak boleh bagi kerjasama kot ?? Hang kata hang terror !!

Nih aku nak cakap Kedah nih sebab pelakon perempuan tu orang Kedah...

Woi janda merenyam !! Hang hang cantek ka?? Mau kalau kata jadi cover majalah tempatan rasa murah sangat, nuh... majalah Playboy tu dok tunggu hang !!! HAPTUIHH!!!

Erkk... aku plak yang emosi, motipp !!



3 ulasan:

ZWAN SABRI berkata...

Seb bek dia orang Kedah bukan orang Penang.. Tapi still memalukan orang Utagha laa.. HUHU..
siapa minah tuu..? Kepochi sungguh aku nii.. HEHE

MySuaraBlog: Blog Pilihan : Liyana Zahim

Zulfikar Hazri berkata...

sape retis tu yeop???

zati embong berkata...

hihi,cam leh agak je azat.ada kena mgna la dgn vid kat bawah 2?