SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

18 Jun 2011

NIH ALYAH PUNYA PASAL LAA !!!

Aku sangat-sangat touching bila dengar lagu baru Alyah nih... seriously aku sebak mengenangkan kisah lama likely lagu nih menempelak aku kaw-kaw!!! Gila sial berhantu punya lagu si Sixth Sense composed. Kalau tak masuk Juara Lagu 26 tak tau la...

Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Hanya sempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Hadir di angkasana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya


4 ulasan:

Azlan Hasan berkata...

aku ade dengar gak lagu nie..agak stylo laa..hehehe..gi laa bedek producer musik2..hehehe

Regards,
-Strider-

achik ezam berkata...

dah dengar lagu ni cer dengar plak lagu jar of hearts christina perry.



menangkap der!!!

ADfeez berkata...

hehehe.. best kan? :)

zati embong berkata...

jat xdelah suka dgn alyah,tp lagu ni.lagu ni buat hari2 nk dgr.huhu