SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

14 Jun 2011

NUJUM GEMPA BUMI




Pagi nih aku pening-pening...


mual-mual...


meloya...


macam nak muntah pon ade...


rupe-rupenye...


ade gempa bumi...


dekat Sumatera


officemate depan aku bagitau


wife nya keje dekat bangunan tinggi


diarah turun


kerana ada gegaran


patut la...


aku pening-pening


tapi berdasarkan pengalaman aku


asal aku pening-pening ajer


sure ada gempa bumi


hmm... boleh jadi ahli nujum nih


heheee...

5 ulasan:

My Little Diary berkata...

kat shah alam ni tak rasa pulak...
ish.. memang ngeri lah.. pening2 pulak

KuNanGKuNanG berkata...

he3...ingatkan mual2 sbb pe td..huhu

KuNanGKuNanG berkata...

he3...ingatkan mual2 sbb pe td..huhu

daylachan berkata...

bahaye ni kalo pening hari2!

SURIA AMANDA berkata...

hakak pun rasa azat oii...akak duk tgkat 12, terus mcm terhuyung hayang...