SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

01 Jun 2011

SELAMAT ULANGTAHUN KE-27 TV3



Hari ini, 1 Jun 2011, genap 27 tahun usia TV3. Dah masuk 8 tahun jugak aku keje dengan stesen TV nih, panjang cerita... ada suka... ada duka. Malas ah nak cakap banyak, just nak wish selamat ulangtahun untuk TV3, aku gembira bekerja denganmu...

yeeaahhhh !!!!








3 ulasan:

man yusoef berkata...

bila TV3 nak buat contest menang ipad, DSLR kamera...hahaha..

Azlan Hasan berkata...

owh..tv3 nyer anniversary 1 jun ek..aku igt 1 april..haha..kira tv3 ni muda ngan aku lebih kurang 2 bulan laa..hehe

Regards,
-Strider

zati embong berkata...

kdg2 pejam celik pejam celik je.xsngka masa jalan dgn cepat kan.