SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

05 Jun 2011

SENANG PUN SUSAH, SUSAH LAGI SUSAH...


Orang dulu-dulu bekerja untuk cari makan...
orang sekarang bekerja siang malam sampai tak sempat makan...
kata-kata itu ditujukan khas untuk diri aku sendiri...
aku masuk keje 5 pagi...
tak sempat makan...
dapat break kejap 9 pagi...
pegi kafe cuma dapat beli vadei...
keje lebih utama daripada makan...
balik 3 petang...
ronda-ronda Kota Damansara cari nasi...
pegi kedai nasi campur pantai timur...
akhirnye aku keluar balik...
maaf... tekak aku sedikit memilih...
akhirnya ke mamak....
walaupun cuba mengelak...
tapi perut meminta diisi
sekali pekena nasi putih sama kari kambing...
balik rumah terbongkang pening-pening...
sambil layan Ayat Ayat Cinta di TV3...
tak sempat rehat lama...
rasa bosan tak terkira...
ajak Lanz keluar...
dia ajak makan di Sup Ani Utara...
sekali aku pekena sup paru
punah diet aku hari nih...
plan asal mau ke Tanjung Harapan...
akhirnya kami ke Taman Bukit Permai di Ampang...
mahu lihat panorama senja di sana...
balik sebelum azan bergema...
singgah di Pasar Malam TTDI...
beli jagung bakar baik punye...
makan sambil hadap encik blog...
sampai masa untuk beradu...
penat tak terperi...
esok rutin berulang lagi...
sekian saja cerita yang membosankan...

Ini pics di Bukit Permai Ampang tadi






Kata-kata sebelum aku tidur...

tak guna mengharap pada yang tak sudi...





9 ulasan:

Jerung Rimba Putih berkata...

wah3.. :p

zati embong berkata...

kalau betul dia xsudi,betul,jgn mengharap.tp kalau dia tgh merajuk,lainlah azat O.o

amir aizat berkata...

alah knp mcm sedih jer bce ni,huhu

CintaZulaikha berkata...

betoi, prot ttp kena isi...

My Little Diary berkata...

cantiknya view bukit permai ampang tu, camne nak ke sana??

cantekk berkata...

mengharap kt sape/ape?

hihi,,sama la rutin kita, koje koje koje....

Asrul "iLham" Sany berkata...

ayat yang terakhir memang sangat2 tepat...

nyonyacyber berkata...

ramai lagi yg sudi dikalangan tak sudi tuh bro! ngeh ngeh ngeh

ADfeez berkata...

kenapa mengharap pada yg x sudi jika yang ada yg sgup menanti? :P