SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

09 Julai 2011

DAH BERSIH KE BELOM???





Hari nih kebetulan offday, so aku lepak di rumah ajer kot, takde maknanye aku nak pegi memeriahkan majlis dekat KL tuh sama ade join mana-mana puak-juak sekalipun. Motippp??? Sape untung sape rugi??? Lu pikir la sendiri...

Selain membersihkan diri sendiri yang dah berdaki sana sini, aku amek kesempatan membersihkan rumah yang sudah ibarat tongkang pecah sambil nyanyi lagu POKOK. Raye dah dekat dah ni heheee... Pakaian dan barang dah sumbat masuk beg, Khamis depan mau pegi bercuti di Terengganu, yeeayyy...

Tadi siang tengok movie di TV3, ape tajuk entah, kisahnye tentang sorang budak kurang upaya yang mencari bakat untuk dia ketengahkan supaya takde la ketinggalan macam abangnye. Moral of the story yang aku dapat, jadi la seorang abang yang memahami dan mengasihi adik. Aku sayang adik-adik aku, huhuuu...

Nak pi cari cucoq sat, baiiii


4 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

abangg,,
bile kite nak kuar lagi nihh
hahaa

NAZRUL AZAT berkata...

jom yeeayyyyy

khaifaiz berkata...

aku bersihkn bilik aku jer hari ni

Azlan Hasan berkata...

aku pun lebih selesa duduk kat dlm umah..hehehe..lebih selesa baring tengok tv dari berpanas menjerit..hehhe

Regards,
-Strider-