SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

10 Julai 2011

JOM MAIN LEGO

Zaman childhood dulu aku tak ade toys, SERIOUS !!! So, aku tumpang main toys adik-adik, huhuuu... Arwah ayah selalu beli lego, then he added up daripada sikit jadi sebanyak-banyaknya. Kami adik beradik gunakan kreativiti sendiri dan maanfaatkan lego yang ada untuk hasilkan macam-macam design, biasanya rumah la. Tapi haram sorang pun tak jadi arkitek, huhuu...

Tak ade keje ari nih, so aku layan Youtube, tengok clips lego yang best, jum layan...

















4 ulasan:

KuNanGKuNanG berkata...

best2...bestnye la mase kecik...:)

Azlan Hasan berkata...

cutenya lego2 nie..aku kecik2 dulu mula2 minat gak ngan lego tapi sayang xde bakat nak buat..selalu tak jadi..hehehe

Regards,
-Strider-

zati embong berkata...

kat mana eh yg dia nk bt taman lego 2?ada msuk majalah 3 kan azat?

man yusoef berkata...

ni mmg tak de kerja sungguh ni..haha