SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

04 Julai 2011

NAK MANDI AIR PANAS KONON...


Menyampah nok !!!!

Malam Sabtu lepas, aku blah awal dari opis, badan aku sengal-sengal entah ape sebab. Nak keje pon dah takde mood, keje weekend sape entah yang suke?? So, dengan tak de pasal aku mintak Lanz temankan aku pegi kolam air panas dekat Selayang. Tetibe berhajat nak ke situ, lepas 12am kitaorang sampai. Nahaiiii... macam pesta ke hape entah kat kolam air panas tu. Panas ajer aku menengoknye, ingatkan takde sape la, baru nak feeling ala-ala diva main-main air kat situ... huhuhuuu. Akhirnye, masa subuh aku jerang air panas then campur air sejuk dalam baldi, bersiram sorang - sorang sambil berangan sambil nyanyi lagu suriram... korang mampu??

4 ulasan:

saiazuan berkata...

melepas nk mandi air panas ek..
huhu

zati embong berkata...

12am?azat.am ke pm?

hihi,time kecik2 dulu la penah ngade2 jerang air panas sejuk pnya psal.

Azlan Hasan berkata...

hehehe..da lama aku tak pegi kolam air panas tu..hehe..ramai org lagi ek rupanya..hehehe

Regards,
-Strider-

Zulfikar Hazri berkata...

ko tau dak... dari jauh aku tgk kolam tu kelabu je berkeladak ngan daki n sabun org ramai.... hahahha