SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

12 Ogos 2011

BERKORBAN APA SAJA...


U ols...
aku mengadu domba satu hal nih
u ols nak kisah ke atau ada u ols kisah??
begini...
hari ahad 14 ogos nanti, aku kene register di uitm
kerana mau sambung master
cume...
yang maha berat pada aku sekarang nih...
aku...
KENE POTONG RAMBUT !!!
serius sayang la nok
dah elok-elok aku jage
beratus dah berabis untuk jage rambut
nak-nak kene kerat pendek plak
HUWAAAAA...
dilema la
bile berambut panjang nih
ramai kate aku serupe artis
(muntah tak??)
tapi bile aku berambut pendek
dorang kate macam habang-habang
hahahaaaa...
konpius laaaa
ermmmmm... bak kate P. Ramlee
berkorban apa saja...
untuk masa depan yang cemerlang, gemilang dan terbilang




VS



7 ulasan:

khaifaiz berkata...

smart la rmbut lu bro...

schaze zainn berkata...

hihi ingatkan dilema ape td xP

ok what rambut pendek.

lagi kemas :)

Anisa Hang Tuah berkata...

rambut abg tu okayy laaa :)

W. Hidney berkata...

potong potong potong!

bukankosong berkata...

nnti senang urus,jimat duit!

ZWAN SABRI berkata...

Kalau xmo potong rambut, nanti pakaila rambut palsu.. HEHE


MySuaraBlog: Bible Di Link Blog Anda

zati embong berkata...

dilema betul ni!

ala azat,potongla,kang awal2 msuk uni kang da kena saman.haha.

nnt leh simpan lg kan.