SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

16 Ogos 2011

MATI LAAAAA !!!!!!!


Nasib baik tak mati semalam...

Sejurus selepas aku balik daripada registration day di UiTM, aku diraikan oleh jiran aku dengan aktiviti cat-mengecat rumah dia sempena nak celebrate raye, nak-nak dia cat grill dengan cat besi, aku memang pantang nenek moyang monyet la dengan bau cat besi dan kayu. Masuk rumah ajer kepala aku dan-dan tu jugak berdenyut kuat rase bagai nak pecah. Dan-dan tu jugak meloya, isi perut yang ada dalam perut sejak sahur mau keluar balik. Aduhhh!!!!

Aku mandi, sapu balm banyak-banyak dan baring. Udah la kene bersesak berpanas dekat UiTM, balik rumah plak bala menimpa. Sampai ke malam aku dok golek-golek sambil pegang kepala yang mau pecah. Nasib baik ada kawan datang tengok dan tolong belikan makanan untuk berbuka. Akibatnya, semalam aku MC, serius tak tahan dengan bau cat yang masih kuat di rumah jiran. Kerana nak mengelakkan bau cat tu, aku keluar dari rumah dan pegi lepak kat masjid Shah Alam, solat dan tido di situ, dekat nak berbuka baru aku balik. Aduhhh!!!

Kepada jiran aku tu, mahap bebanyak la semalam aku masam muke dengan kamu...

Aku tak tau lagi sama ada adik aku di kampung dan mule ke tidak aktiviti cat-mengecat dorang, mau azab menunggu aku kalau dah aku balik baru dorang nak sibuk-sibuk buat keje, aduhhh!!!

Aku boleh mati dengan bau cat dan bau rumput lepas kene potong, wahai doktor dan pakar perubatan, silalah jawab permasalahan aku ini...

Aduhhh!!!!


7 ulasan:

SURIA AMANDA berkata...

wa...kira teruk jugak eh alergik ko ni nazrul azat...pelik la..

khaifaiz berkata...

serius sama ngan aku.. tp aku tak kronik lagi mcm ko.. hehehe

CintaZulaikha berkata...

sedap apa bau rumput pas kena potong..(jawapan dr pompuan pelik..kikiki...jgn mara)

Anisa Hang Tuah berkata...

abg abg..
ok tak?
heheee
hari ni jgn masam muke dgn jiran lg

zati embong berkata...

jat bukan doc.hoho.xleh jwab.

jom kita g refer doc pakar..

amir aizat berkata...

gate rumah saye x cat2 lg,hehe

buyuiazliana berkata...

hi!

bau rumput ok ape..tp bau cat mmg bahaya..