SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

21 Ogos 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN...






Hi !!!

Sesekali aku lupa untuk berblog, takde isu nak digembar-gemburkan, lately lebih banyak baca blog korang, entry aku pun sesekali kene beradab jugak, bulan posa camnih nak keje jaga mulut sikit... ops, kalau konteks di blog nih kene jaga penulisan, so that takde sapa sakit hati dengan kata-kata aku yang sedikit pedas, sesekali terdengar soksek di opis tentang blog aku yang adakalanya menghentam seseorang, nak-nak aku selalu kutuk bos, aku punya blog aku punya suka laaa...

Cookies for raya dah beli, baju raya belum habis beli, rumah dah separuh kemas, barang-barang dah separuh packing, nak tak nak tersiap jugak preparation for raya, actually aku lebih excited memikirkan kelas yang akan bermula seminggu sesudah raya, aku nak betul-betul fokus pada study, ape nak buat... niat nak kawen tak menjadi...

Petang ni keje, esok sampai rabu pun keje syif petang, so agak santai tapi agak busy, plan mau terus balik kampung lepas abeh keje rabu nanti, insyaAllah ikut kudrat aku jugak macam mana, tapi aku tak sanggup nak balik di siang hari, panas dan haus musuh utama, tak kuat iman bukak puasa jugak kang kat tepi jalan raya, huhuuu....

Ermm... kalau aku tak sempat nak update blog untuk minggu mendatang, di kesempatan ini, sempena dengan kehadiran 1 Syawal tidak lama lagi, aku mengambil peluang untuk memohon jutaan kemaafan daripada kalian, salah silap aku, sama ada disengajakan atau tidak, disedari atau sebaliknya, mohon diampunkan, aku manusia biasa, tak lepas daripada melakukan dosa, ampunkan aku kawan-kawan, dan selamat menyambut hari raya aidil fitri...

Mana-mana bloggers yang ada di sekitar Kedah jemput la beraya kat rumah aku nanti ye... kat Taman Gurun Jaya, google map ye kalo tak jumpe...

SELAMAT HARI RAYA !!!!

6 ulasan:

zati embong berkata...

ajat!kot2 xsmpat,jat nk mintak maaf dulu.

selamat hari raya jugak!hihi.nnt kalau jat beraya kat kedah next2 year,jat g umah ajat.haha

Asrul "iLham" Sany berkata...

slamat hari raya Jejai

;D

amir aizat berkata...

selamat hari raya abg! haha

ADfeez berkata...

salam aidilfitri....:)

zati embong berkata...

azat!sakan raya eh? Salam aidilfitri. Maaf zahir batin..

Wanita2u berkata...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html