SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

27 September 2011

KENA SAMAN!!!!

WHAT THE F**K !!!


Rase hepi nak mampos... bangganye jadi mahasiswa UiTM nak - nak bila kene saman. Aku tau rambut aku panjang, cantik, lembut, wangi... tapi peraturan tetap peraturan, tak kira la aku buat PhD sekalipun, so aku terima saman itu dengan hati terbuka, tapi tak sesekali aku akan potong rambut aku !!!!

5 ulasan:

schaze zainn berkata...

wah degil ni..haha xP

p/s: dulu waktu kat uitm merbok penah kene saman gak sbb pakai selipar ari isnin =,="

IQBAL ZARIN berkata...

pergh~ da simpan rambut. haha...

uitm~ dgr kata nak sidai baju kat ampaian pun kena pakai formal. kalau x kena saman. haha~

Hafzan Sarah berkata...

seterik jugak uitm ni

zati embong berkata...

hahaha.pasni kena menyorok selalu la azat.

ZEBY berkata...

Tah ape ape kene saman pasal rambut. Kepanjangan rambut tak menentukan CGPA seseorang.

Aku dulu kene saman pasal naik basikal salah lane. Dah la tu bila bayar saman, kene reject, pastu kene naik lagi kadar saman.... Cekik duit betul laaaa polis niehhh