SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

27 Oktober 2011

HARI UNTUK HAPPY !!!







hari ini adalah hari
untuk aku HAPPY !!!
di hari kedua Deepavali
tak tau lah kenapa tetiba begini
walaupun semalam aku tak cuti
hari ni tetap on duty
tak dapat berjimba berjoli
yang penting semalam aku gaji
mahu saja bersuka hati
walaupun assignment tak siap lagi
mati laa mana nak lari
nasib laa tanggung sendiri
sape suruh nak belajar lagi

owh... entry apakah ini ??






22 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

tetibe takut nak ngambik master

em

khaifaiz berkata...

hati2 berjimba berjoli... dah bergaji silalah belanja kami

NAZRUL AZAT berkata...

anis - sy brasa sedikit gila babi.. hahhaaaa

NAZRUL AZAT berkata...

hai - sudahku ajak berkali2 tapi kamu terus menyepi :-)

ch000tz axoera berkata...

ni lah entry suka-suki heheeh

NAZRUL AZAT berkata...

chootz - entry biol.. ide udah lari...hahaaa

hyz berkata...

entri sajak men blasah... hahhaa tapi oke wat?

Cik Tetra berkata...

hahaha..patutla happy dapat gaji rupenye!! awesome.. :D

NAZRUL AZAT berkata...

hyz - kekeringan idea... masih mencari insprasi... ekk apa kena aku ni :-)

NAZRUL AZAT berkata...

cik tetra - apalh gunanya dpt gaji kal0 xde masa nk gunakannya lg, huwaaaaaaaaaa

aidil dbahri berkata...

dah gaji boleh belanja! yeeaayyy

wan nurul hezrina berkata...

nie entry pantun namanya..pantung banyak2 kerat

NAZRUL AZAT berkata...

didil - anytime lah aidil dulbahri :-)

NAZRUL AZAT berkata...

mummy - pantun ikut suka hati :-)

mohd sasuke berkata...

happy deepa..ahaha

NAZRUL AZAT berkata...

caer sasuke - dey tambi!! yennadei :-)

miss kinah berkata...

pantun ke sajak?? hehehehe

NAZRUL AZAT berkata...

miss kinah - ia adalah gabungan pantun + sajak + gurindam + puisi = entry yang mengong, boleh gitu
:-)

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata...

entri bersuka ria . hahaha

sangat tersentuh . hehe :)

syafiqakarim berkata...

hahaha pe lagi.merendek ah.

NAZRUL AZAT berkata...

ini belog saya - haha... entry paling instant pernah sy buat,eheee

NAZRUL AZAT berkata...

syafiqa - bz keje, huwaaaaaaa