SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

01 Oktober 2011

I NEED YOUR SUPPORT !!!


Selamat pagi dunia !!! Best plak update blog sambil layan Mickey Mouse, muahahaa...

Akhirnya setelah 5 hari keje syif malam, dapat la aku merasa betapa nikmatnya tido di sebelam malam. Syukur sangat, pada aku tido tu 1 nikmat yang terbaik Allah bagi pada aku. Aku nih ada sedikit masalah tido, sama macam mak aku je. Tapi alhamdulilah aku sihat, cume aku sedikit moody kalau tak cukup tido, huhuuu...

Malam tadi lepas kelas aku mintak Lanz temankan aku pekena char koay teow dekat Gulam Kota Damansara, dah lama aku tak maka dekat situ. Aku tak tau nak ajak sapa dah, segan nak makan sorang-sorang, kebetulan Lanz tak dinner lagi, aku angkut dia pegi makan. Sampai situ dah 9pm lebih, ramai pulak orang makan dekat situ, nak tak nak redah aje, then makan - makan, ngumpat sikit, cuci mata dan balik, tido...

Sambil buat keje nanti, aku kene betulkan draf assignment Pak Ray, next week kene hantar. Assignment Encik Irwan tak usik lagi, adoyaiiii, cabaran betol la bila bergelar pelajar semula selepas 8 tahun tinggal. Itu pasal la aku lebih sukakan presentation, buat paper serba sikit then present, abeh citer... Ini baru buat master, kalau nak buat PhD nanti entah macam mana keadaan... ngeri !

Kelas Pak Ray memang happening, kalau tak disebabkan peel dia yang kuat mengusik dan buat lawak, sure punye la kelas sunyi sepi. Berbaloi pegi kelas walapun penat keje. Aku dah mula berfikir alangkah bagusnya aku ambik mode FLP macam 2 lagi member opis, rasa macam tak boleh teruskan dengan keje yang menekan, dengan nak bersosial lagi, 3 papers pon dah rase berat sangat, tapi sayang plak nak tinggalkan classmates,ermmm...

InsyaAllah, aku akan teruskan sampai complete, i need your support !!!

BTW, ada tak sesape pakai tablet? Mau tau ok ke tidak? Mau angkat 1 maa... baru hitech, heheee....

6 ulasan:

aidil dbahri berkata...

ipad. beli 2 tau. haha

ZWAN SABRI berkata...

good luck bro..
Chaiyok! Chaiyok!


MySuaraBlog: Pekerja Yang Dah Tua Kerepot

delarocha berkata...

out campus ka? good luck :-)

NAZRUL AZAT berkata...

aidil - bereh, hahaaa

NAZRUL AZAT berkata...

zwan - gracias, yeeayyyy

NAZRUL AZAT berkata...

delarocha - skng pt time, kelas ptg, kot2 esok2 tukar mode kot, penat la p kelas huhhh