SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

19 Oktober 2011

KENAPA AKU PELUPA SANGAT NIH???



##@&*@#@&*% MANGKUK HAYUN !!!!

Aku rase penyakit pelupa aku makin menjadi-jadi, pagi nih ade jer benda aku lupa. Nak - nak semalam birthday Shikin yang serius aku lupa, aduhhhh...

Hal #1

Awal pagi tadi, tengah sedap merempit ke opis, lepas ajer daripada tol Damansara baru aku teringat yang aku lupa nak ambik name tag aku yang tertinggal dalam kereta, padahal tak berapa minit sebelum tu aku memang simpan beg dalam kereta. Sebelum turun dari rumah lagi dah ingat tapi tetiba lupa, adoiiiii... kene la patah balik ambik menate beruk tu...

Hal #2

10 pagi tadi tengah leka dalam bilik server menyiapkan clip IPTV, 3 SMS sekali masuk yang datang daripada officemate, menanyakan mana aku menghilang sedangkan semua executives tengah meeting, kelam kabut aku lari naik ke meeting room, nasib baik bos tak bising, adoyaii... lupa sudah !!!!

Hal #3

430pm, lepas seminar di faculty tadi, aku terus ke library, konon nak sudahkan assignment, godek - godek isi beg, YA AMPUN !!! Charger notebook aku lupa bawak !!!! Camno nak menaip ??? Balik rumah aje lah...


Hal #4

6pm, patut la aku pening - pening, aku lupa mengadap Doc Rohaya untuk ambik bekalan ubat darah tinggi aku, berguling tak cukup tanah la kalau esok pun lupa ambik... huhuuu


Aku tak sure apa lagi yang aku lupa, memang confirm la ade punye. Hopefully aku tak lupa nama sendiri, erkkk!!!


15 ulasan:

Ekkem berkata...

Banyak makan semut kot bro...anyway all the best bnyk2 kan makan kismis k :)

Anisa Hang Tuah berkata...

abang azat,
nis tanam anggur lagi ni
T__T

NAZRUL AZAT berkata...

ekkem - yalah bah,mengkali byk sudah semut ku mkn, hahahaaa

NAZRUL AZAT berkata...

anis - wuhuuuu musti tokey anggur berjaya nih, heheee

Gua Tertidur berkata...

gua nak komen kat sini....
errr...tapi dari tadi cube dok igt nk komen ape..
lupe la pulak..
hahahaha..

zati embong berkata...

nama kamu AZAT!hahaha.

ni nak kesian ke nk gelak eh?

Zulfikar Hazri berkata...

berapa BP kau?

wan nurul hezrina berkata...

hahaha azad..ko nyer entry sama cam ako nyerlah..pgnie kita sama2 lupa..sib aku taklupa aku ada anak!huhu statment jahat.

NAZRUL AZAT berkata...

gua - ko mmg sengal, hahaaaa

NAZRUL AZAT berkata...

zati- xpayah kesian, mmg sy kene debik skali by ok kot hahaaa

NAZRUL AZAT berkata...

zul - BP aku xtentu, paling tinggi 185/100, kritikal dh tu ok :-O

NAZRUL AZAT berkata...

mummy - hahaa, mmg kita geng pelupa hahaaa

Finaz Jaafar berkata...

err kite ada pelupa jugak..nnt msti org kata ko ni berangan ke??err normal la kot lupa2 ni..hahaha

adwafarahin berkata...

bahaye la asyik lupe jer..len kali kene wat sticky notes tampal kat dahi kehkehkeh :P

ch000tz axoera berkata...

banyak tertelan semuut kut hehehe