SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

20 Oktober 2011

MENTANG2 LA AKU TAK PAKAI BLACKBERRY...



"menjuihkan bibir" - tak tau nak bunyikan macam mane, huhu...

Hari nih aku buat keje dalam main office jer, so takde mende sangat aku hadap melainkan online sajo dalam keadaan senyap, nak - nak sekarang dah keluar memo daripada bos, mengatakan apa saja aktiviti staf untuk mendengar apa sekalipun daripada PC masing - masing WAJIB menggunakan headphone!! Patut la lepas lunch aku masuk balik ke opis rasa sunyi semacam jer, kalau tidak macam - macam bunyi ado !!

Dalam senyap - senyap pun, u ols nak tau ape bende plak berbunyi ???

BUNYI BBM !!!

Nyot nyot... tit tit... krik krik... tot... tot... entah ape lagi jenis bunyi entah daripada Blackberry masing - masing, bersahut - sahutan, berbalas - balasan... Selain sms yang masuk, dorang dalam opis aku tu berforum sesama dorang kecuali aku yang tak pakai Blackberry, itu pasal la meriah kemain bunyi BBM. Semalam dorang mengumpat pasal bos pakai stoking lain warna kiri kanan, sakan la dorang bergosip dalam forum, hari nih entah ape pulak bahan cerita, haish...

Keciknya hati aku, tau la aku tak pakai Blackberry, tak boleh join forum dorang, Azlan siap menyakat, katanya kenapa handphone aku tak bunyi? HANJENG kan !!!

SAGEM, handphone pertama yang aku guna dari tahun 2000 sampai 2003, masih dalam simpanan, tapi dah rosak. Rindu handphone lama tu...


9 ulasan:

ZWAN SABRI berkata...

Bila baca entry ni, Zwan pown terasa jugakk sebab zwan pown xdak bb.. HUHU


MySuaraBlog: Sebab2 Kenapa Tiada Sesiapa Yang Membantu Budak 2 Tahun Yang Digilis Di China

ch000tz axoera berkata...

manusia kaaan ikut peredaran zaman dan kemampuan :D

zati embong berkata...

hihi..azat.jat 1st time tau tgk hp cm ni.xpenah lg tgk sebelum ni.hihi.

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

sagem tu sgt nostalgia.. sy pernah guna. hadiah dr ex boipren budak2 hingus dulu.

Anisa Hang Tuah berkata...

abg.nis punye henpon buruk jeee

wan nurul hezrina berkata...

baca entrinie teringat plak zaman studi..femes ames hp sagemnie..dulu mummy pakai alcartel kalautak silap.mcm segemnielah bentuknya..cepat betri abes even tak guna sangat..dulu2 nyer hp tahan lasak gak

Finaz Jaafar berkata...

da lama tak dengar jenama Sagem ni..hoho

eh kte pn xpky BB..chillex je..hihihi

admin berkata...

ok la tu dari public phone....tak muat masok poket lak....huhu

Fabulous Me berkata...

Hahahhaahaha klakau entry ni..

OHMY! Sagem tuh org disini pon jugek ade dolu2..