SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

09 Oktober 2011

RM10 JER!!




Petang tadi, aku pegi shopping kat 1 hypermarket nih. Saje nak usha kasut baru. Jumpe kot sepasang kasut kulit rona coklat muda. Memandangkan itu jer yang tinggal dan aku dah berkenan, aku kasi angkat la itu kasut pegi kaunter, bile cik cashier tu scan, katanye dengan kaget, kasut tu RM10 jer nok!! Apa!! RM10!!... Kurasakan something, aku mintak dia betul-betul check. So, dia kasi check lagi, dan dengan yakinnya dia confirm kasut yang sepatutnya berharga RM79.90 itu telah menjadi RM10.00. Err... aku mimpi ke nih??





Ermmm... bukan salah aku kan??




6 ulasan:

Zulfikar Hazri berkata...

tak salah lansung.. tu nama nya rezeki.. untunggggggg


nanti ko gi sana, belikan aku satu.. t aku bayar balik ye..

khaifaiz berkata...

fuyyo.. murahnya... kt mana tu

SURIA AMANDA berkata...

mak aiii...murah la....

ADfeez berkata...

diskaun 90% kot.. :P

aQimie Ceplos berkata...

hahah. ni kes x update harge la ni. haha
aku penah keje cahier kat jusco.
dorg salah udpate harge santan.
sekali aku scan harge rm2000.
pejadah santan rm2000. HAHA!

zati embong berkata...

wahh jualan gudang ke apa?hahaha.