SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

18 Oktober 2011

SI BAJU MERAH...



Hari Sabtu dan Ahad semalam, aku demam, tetiber jer demam, puncanya aku overnight di office Sabtu malam, konon nak buat assignment, kalau di rumah haram tak sentuh, sudahnya aku buat keje opis jugak sampai 3pagi, then lelap kejap, 530pagi gerak balik, singgah mamak pekena sarapan, sampai rumah mandi solat bagai lalu membongkangkan diri sampai tengah hari, bangun jer tengah hari dah rasa tak sihat. Alamatnye plan mau lepak di library UiTM tak menjadi, alih - alih berbaring merenung siling sambil lengan di dahi, sangat produktiviti...

Dah tu bende pelik - pelik yang aku buat, FYI... aku kalau dah demam memang sedikit biol la wa cakap lu beb. Cakap sorang - sorang tu kire normal la bagi aku, dah tau demam boleh menyewelkan diri dengan jogging, konon boleh keluar peluh, balik rumah jer menggeletar... budus!!

Semalam aku MC, demam tahap ultimate. Yang haram zadehnye, pegi klinik kene menunggu maha lama, pegi klinik lain sama juge, akhirnye pegi satu klinik nih, klinik si Doctor Siva. FYI, Doctor Siva nih aku kenal dah lama dah, masa dia di klinik lama di Seksyen 6 KOta Damansara. Satu hari tu dia cakap kat aku yang dia akan ada di klinik sendiri. Semalam plak baru aku teringat nak ke situ, kebetulan ada ING, so bergunalah itu kad ING yang HRD bagi tak payah keluar fulus lagi. Aku dah tahap lemah macam lampu kat dada Ultraman tu, dia boleh ajak borak bagai, hadoiii... Sampai rumah terus zzzzzzzzzzzz...

Bila sedar, check email, berita baiknye kelas petang semalam cancel, berita buruknye kelas digantikan dengan satu talk pasal INFORMATION INDUSTRY di faculty 230pm esok. Adoyai... camno nak pegi? Apakah alasan harus ku beri? Mau MC kah lagi?

Hmm... kenapalah aku berbaju merah hari ini... motip??

6 ulasan:

zati embong berkata...

sbb ultraman kan pakai bju merah O.o

NAZRUL AZAT berkata...

jat - tepat sekali... awak memang terrorist, heheee

SHaRKFiQ SSM berkata...

get well soon..
ambik PLK ke?? mcm penat je keja+study~ hhmmm...

based on university researchers, baju merah akn tmbahkan suhu dlm badan = panas..
serius..

ini auta, bukan fakta~ ;)

NAZRUL AZAT berkata...

sharkfiQ - mekasih kerane memolow belog ku yag ntahapehapetah tu hehee...

study pt time jer, nasib baik campus kt puncak perdana, dekat dgn rumah

ye betol, hatiku berasa panas ajer ini hari heheee

Finaz Jaafar berkata...

get well soon !

eh, berbaju merah??gitulaaa dari jauh bole nampak kot

NAZRUL AZAT berkata...

finaz - gracias !!

biase la sy kan suke over, hahaaa