SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

03 November 2011

9 HARI SUDAH BERLALU

Terima kasih untuk segala - galanya

saya tak akan ganggu hidup awak lagi...


mulai esok


awak dengan hidup awak


dan saya dengan hidup saya


semua akan kembali normal


sila buang jauh - jauh nama saya


tak akan ada lagi sekelumit memori


singgah di minda walau seketika...


SAYA BUKAN LELAKI TERBAIK


Selamat tinggal...




15 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

abang..mcm sedih je..
em nis faham..
crush yee
eemmm
sabar yeee
moga jumpa yg terbaik

TeAqArH berkata...

jgn fikir kite x terbaek utk dia tp dia yg x terbaek utk kite...
ade sbb knpa kite ditemukn dgn yg salah....
chill okeh..:)

ch000tz axoera berkata...

kau counting aper ehhh ?

miss kinah berkata...

Allah tahu mane yg terbaik untuk kita..

be cool ya !!

ayie berkata...

ANDA DI TAG :)

http://ayie-fikri.blogspot.com/2011/11/cik-mya-tag-ayie.html

NAZRUL AZAT berkata...

anis - thanks, rindu nk lepak2 dgn anis lg :-(

NAZRUL AZAT berkata...

teaqarah - saye mmg tak terbaik dari ladang, lelaki gred C, :-(

NAZRUL AZAT berkata...

Chootz - dah 9 ari dah kami xberhubung, dia kan wartawan terhebat,sape la aku ni :-(

NAZRUL AZAT berkata...

mizz kinah - thanks, awak mmg kawan yg baik :-)

NAZRUL AZAT berkata...

Ayie - kalo sempat aku buat la ye :-)

aidil dbahri berkata...

period ke? ahaha

NAZRUL AZAT berkata...

aidil dulbahri - ahaa.. pengaliran agak banyak, penat tukar pad :-)

SURIA AMANDA berkata...

Azat..meh sini cheq nak habaq mai..jangan anggap diri kita bukan yang terbaik sebab allah dah aturkan perjalanan hidup kita..kasi tukar..saya adalah yang terbaik sebab say berusaha buat yang terbaik utk diri saya,kalau bab jodoh...sabar la azat oiiii.....allah ada sebab tertentu utk menjauhkan dia dari hidup kamu..mungkin ada yang lebih cocok buat azat..cuma belum tiba masanya...haaaaa..amik kau..pagi2 buat akak type benda ni panjang2..

KuNanGKuNanG berkata...

jgn sedih2...ada lg yg lebih baik menunggu..tp mungkin skrg belum masanye...relx dulu k...:)

cantekk berkata...

alalalala..... ;-)
chill la, bukan jodoh la tu..
Allah Maha Mengetahui...
usaha lg k..chayyukk!!