SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

12 November 2011

ADA HOMEWORK UNTUK U OLS NIH !!!





U OLS !!!

pegi GOOGLE

then u ols type

DO A BARREL ROLL

then enter
.
.
.
.
.
.
.

ape hasilnye??

hehee

GOOGLE memang sewel

hehee





22 ulasan:

ch000tz axoera berkata...

hahahaahh tht cool dowh! heheheh

delarocha berkata...

ish ish ish

KuNanGKuNanG berkata...

aduh, terpening pala jap..hehehe

Azlan Hasan berkata...

hahaha..aku igt screen aku rosak tadi..hehehe

Regards,
-Strider-

Princess Fiona Bini Shrek berkata...

erkk..haha..comey je aksi google tdik..=.="

mirakim berkata...

tq 4 da info..cool

sis92 berkata...

wooww gila cool beb..
anjat kita dia pusing2 hehe :D

Prasetyo berkata...

Nice blog posting. I'm just blogwalking and very interesting to stop here and read your post. I like this.

But, dont forget to give us your comment into my blog ya.

Thanks for share.

bobiedanbad berkata...

hahahahaha bestnya pusing2

misTeaRed berkata...

tekejut la...hihi

biar-hati-berbicara berkata...

ha ha ha ha

aReLaN berkata...

hahahaha...yg tgk nipon leh sewel lme2

azizul berkata...

macammana boleh pusing

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata...

haha . best2 . sampai pening2 buat . hehe :)

cLovErX berkata...

kua antoo keee?? tanak laa...tatuuttttttt

hyz berkata...

hasilnya google terpusing2.. haha

Rashidee Rahim berkata...

hahaha..pale pon nak terikut pusing gak ar..;p

.*.WiE.*. berkata...

adoi.. pening jap..

Jieha mohd berkata...

haha da try dah.! heehe bepusing encik gogle neh ahha

wan nurul hezrina berkata...

sekali screen berpusing2.terpanjat mak=)

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

wah..cool..kpala pun ikut pusing2.. :D

Suhami Ahmad berkata...

apa pusing2 ni? atok tak pat nonton pun :(