SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

21 November 2011

HARI PALING MALANG


rasa macam SIAL jer kot hari ini

handle job ingest legacy sorang diri
tak sempat nak makan pun dari pagi
sorang kawan merajuk dengan aku lagi
dikompaun JPJ roadtax motor dah 4 bulan mati
assignment belum hantar, lecturer dah perli
baru repair notebook, terjatuh pulak tadi

ADOIIIIIIII


jum tido dulu sampai pagi



26 ulasan:

Fabulous Me berkata...

Wah ctk plak ayt utk hari ni... :) buat satu2..pelan2.. Good luck :)

aku punya suka berkata...

abg sambung belajar ke?PJJ ek? kat ne..xnak share number ph0ne kew? :p

sara pedrosa berkata...

banyak betul dugaannya..
xdapet nk tlong ape..Sabor je la ea ;)

Rashid berkata...

uiss mana ada hari paling malang ..

Semuanya itu ada kalanya. Menduga kesabaran hati ..

: : Mr Iqhwan : : berkata...

ade hikmah nye tu..sabo2..

TiMbAHiJaU berkata...

chill bro :)

afzalsukasuki berkata...

terharu aku baca.ko memang tahap layak masuk rancangan bersamamu dah ni.hahaha

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

banyak sungguh dugaan tu..
sabar ye..hadapi dengan tenang.. :)

c'axoera berkata...

lari2 anak bebiri
penat berlari singgah makan spegetti
pagi2 dah menYIAL sendiri
jangan marah jika rezeki lari nanti

anak kambink kurus cam lidi
duduk cute mandi dlm baldi
cuba bersyukur dan rilek diri
ada hikmah disebalik yang terjadi

haaaaaaa berpantun kak jah pagi ni...haha

SURIA AMANDA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Azmie berkata...

haha~~ setiap org mmg ada masa2 yg malang sebab ape?? sebab malang tak berbau... haha~~ sabo je.. =)

♪ cik katak ♪ berkata...

chill eh bro.. tido lagi best.. :P

khaifaiz berkata...

sambung pk mslh lagi

Finaz Jaafar berkata...

banyak dugaan..saba bro..
anyway ayat best gilaa...! hahaha

Mawar berduri berkata...

=) yang indah itu dalam kenangan
walau bukan impian, yg malang itu teteap di perlukan .. ^_~

caer sasuke berkata...

ade hikmah sebalik sume tu..make sure kena byk bersbar..have a nice day..=)

Azlan Hasan berkata...

series of unfortunate event..hmm..sabar ek azat..mana tau nanti dpt reward..hehehe

Regards,
-Strider-

wan nurul hezrina berkata...

amek muka yang kuning jangan sokmo amek muka yang merah2..hikhik..sabar kay=)

محمد رازيق berkata...

sabar bro azat.. huhu.. cool.. jgn tensen2 bro..

محمد رازيق berkata...

sabar bro.. jangan tensen.. kalu tensen mkn cadbury.. huhu.. sabar yer. ujian

shahrazali berkata...

kelas kak jah berpantun....haha..

bawak bersabar.... hari penyialan membawa kita untuk sesuatu yang lebih baik akan datang...

Rezeki akan datang jgk nnti..

dwaty berkata...

pe2 pun kena tido dulu... baru ada energy... kalau bangun tido nanti masih sama... tido lagi balik... sampai dapat energy...hahahaha

Niki Razali berkata...

ye, memang malang. Pergi terjun bangunan.

Cik tikah berkata...

erk? de kawan majuk? laki ke pompuan org tuh :P biasalah bro. de hari ok de hari ko. kan kan? :)

delarocha berkata...

semua benda tak menjadi ke semalam?

tido dulu bro

achik ezam berkata...

chakkkkkkkkkkkk :)