SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

07 November 2011

INGAT LAAA KAT AKU...




Halooo peeps !!!

As usual, hari nih aku keje lahhh... mana pernah cuti, #### punye boss, kot la semalam dah keje patutnya hari ni bagi la offday. Tau la aku kuli paling high class tapi aku pun ada idop jugak, mau dating, mau sex!!!





Lantaklah, asalkan aku boleh claim OT letop - letop biar bankcrupt company. Tak tau apa mende aku nak merapu pagi nih, aku cume menumpang seronok baca entry kamorang semua yang berpeluang berhari raya di kampung halaman, ada peluang pegi memeriahkan majlis qurban, lepaih tu ziarah sanak saudara, makan sampai buncit, meredap lah aku rasa tau!! Aku cuma boleh cuti Jumaat nih, itupun balik ke Kedah tak lama dan pastinya balik nanti akan mengadap lappy menyiapkan assignment, YEAHHH !!! Aku kene siapkan keje sekolah walau apapun dugaan, walaupun mak masak untuk aku bagai nak kenduri sekalipun, walaupun anak - anak menakan aku ajak bergusti, semuanya aku buat dek sajo demi mengejar wawasan 2020... WARGHHH !!!!!

Ok u ols, selamat makan daging korban, ingat la aku yang keje nih, huhuu...

















11 ulasan:

misTeaRed berkata...

ololo...cian die...sabo je lah ea~

KuNanGKuNanG berkata...

nnti blk kg makan la puas2...jgn sia2kn pe yg ada dpn mate..rugi tau..he3

ZWAN SABRI berkata...

Mau SEX? lawaklaa.. HAHA
Aiseyh, siannya kena keja.. xpa, gaji double kan? kan? HEHE

MySuaraBlog: Shark Night 3D Sekadar Mendebarkan

nub berkata...

hahaha. mau sex pun boleh.


slamat korban naa

mursyid diey berkata...

haippp...aper ni..mau S** pulak yer...huhu....xper..ader masa tu nnti boleh balik pnya..ahaks..

http://dzuandiey.blogspot.com

Azlan Hasan berkata...

bukan kuli highclass tapi maybe ko very important person bile time keje kot..hehehe..happy working!!!

Regards,
-Strider-

♥Aien Najwa♥ berkata...

alahai..susa nyer dapat bos cmtu..xper, balik uma kang boley mam sodap2..hehehe..wat esaimen yer??..chaiyok2 ! =)

cLovErX berkata...

claim..jangan x claim...hahaha

dwaty berkata...

perghhhhhhh.... ot malatop... triple...
perkerja terbaik la ni... tu yang bos asyik suru kerja... hehehe

MyKhalish berkata...

kesian dia xdpt beraya...btw salam aidiladha..;)

SURIA AMANDA berkata...

hehehe..sabor la Azat oii..dah dugaan ko..tahun depan insyaallah giliran hang plak..