SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

04 November 2011

LAYAKKAH AKU KE SANA???




Woih !! Darurat kahh???

Aku keluar dari rumah untuk pegi keje agak awal, 2130pm dah berlegar - legar sekitar Kota Damansara mencari port terbaik untuk mengisi perut sebelum masuk opis. Apakah ??? Kebanyakan gerai - gerai makan di Kota Damansara tutup!! Ada apa - apa ke yang aku tak tau??

Owh, lupa sudah, kan raya haji ahad nih, so dorang balik kampung kot, kan most of them are Kelantanese. Hmm... nak tak nak aku pegi melantak dekat mapley yang aku kutuk kaw - kaw dalam entry sebelum nih. Segelas nescafe panas bersama roti banjir dilayan sendirian sambil mata menatap tv cerita tamil, cukup la buat lapik perut.

Malam nih final day for night shift, end of November plak baru keje malam balik. Karang nak acting jer, keje dah buat advance 18 jam, ini kali mau settle kan info searching for next assignment, apa entah aku nak merapu meraban dalam esei 4000 words pasal "information management challenges in organization"... bagi aku idea, please... Belajar pada master level ini sangat la mudah, tapi assignment nye... AZAB !!!

Minggu depan mid semester break, takde maknanye laaaa... aku tetap kene keje jugak hatta di pagi raya AIDILADHA. Kejam!!! Baju raye tak cari lagi, udah la baju melayu aku terbakar di pagi raya AIDILFITRI... adehh!!!

Esok pagi kene turun Digital Mall, mau angkat lappy kesayangan yang masuk wad. Lappy itu sangat berjasa menemukan aku dengan ramai skandal dalam dan luar negeri. Dunia itu kian berlalu, aku sudah bersara daripada persundalan !! Erkk!!! Kini masanya untuk aku muhasabah diri, setelah jauh hanyut... tetiba nak nyanyi lagu Faizal Tahir...

Memasukki lif untuk naik ke office, terpandang notis tentang rombongan umrah pada Mac 2012, hmm... aku rasa seperti diseru... layakkah aku menjejakkan kaki di Tanah Haram dengan diri yang jijik ini???
















BTW, thanks to GUA sebabnye kamu kawan yang sangat memahami... hahahaha...

















16 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

saya tade baju raya utk aidiladha ponn

NAZRUL AZAT berkata...

anisa - xpe, awk recycle je baju raye sebelum2 ni, mix n match bak kate omputih :-)

محمد رازيق berkata...

layak.. inshaAllah akan sampai seru :)

NAZRUL AZAT berkata...

raz - thanks, doakan saye :-)

Zul Fattah berkata...

masih ada lagi cahaya dlam hati ko tu bro.. dosa masa lalu lupakanlah .. mulakan hidup baru...
standard r tu, kalau laki melancap.. dn ehem..ehem.. tp manusia boleh brubah..

SURIA AMANDA berkata...

pakai jer baju lama...kejap jer pun nak pakai kan..mcm la akk x tau lepas tu ko org pertama tukar baju kan azat?

mohd sasuke berkata...

berniat baik sahaja Allah dah menjanjikan pahala buat hambaNya..jika menunaikan nawaitu tu maka bertmbah lg pahala amalan ibadat..happy raya korban =)

ch000tz axoera berkata...

ooooiiii muntell! selamat hari raya hajiiii :p

fadh leyanie berkata...

Selamat berhari raya sambil bekerja ..kah3

Azlan Hasan berkata...

hehehe..aku pakai baju lama jer untuk raya nie bro..cuti raya pun xde..sib baik memang jenis raya kat kl..hehehe

Regards,
-Strider-

Gua Tertidur berkata...

hahaha.ty azat. selamat hari raya korban! seminggu la kita makan sup tulang! arghhh! terliur dah ni. tak sabar nak makan lemak2!

BeaN MorENo berkata...

selamat hari raya

hyz berkata...

baju raya terbakar nape plak?

sis92 berkata...

sis pun takdak baju raya huhu
(

bukan retis berkata...

layak je..kalau hati betul2 ikhlas nak ke sana.moga dpermudahkan ye :)

far_east berkata...

jom sama2 kita pergi taun depan....doakan azat berjaya sampai ke sana...insyaAllah.