SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

02 November 2011

LAYAN LAGU... HATIMU MILIKKU





Aku rase ada la dalam delapan belas ratus kali aku layan lagu HATIMU MILIKKU nyanyian si Nera AF9 sepanjang malam ni sambil hadap keje. Sebelum nih cuma dengar tapi taktau sapa nyanyi, OTW balik dari kelas tadi dengar di radio, cuaca hujan plak, macam kene jer. Sampai opis nearly midnite, terus browse di YOUTUBE. Orang - orang yang frust macam aku nih sesuai kot layan, ermmm...










Pernahkah engkau hargai
Cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengerti
Akan diriku ini

Betapa hebatnya cintamu
Memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu
Membuatku terpaku

Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa batas degupan jantungku
Mungkinkah hatimu milikku jua
Ku sayang padamu

Kan kuabadikan dikau
Suatu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya

Kan kucoretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Dapat jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini

Bagai bahtera yang dilanda badai
Gelora cintamu
Mengoncang jiwaku
Berombak mencari
Daratan yang damai
Ohhh cintaku

Aku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Dalam hidupku ini



















9 ulasan:

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata...

sedih je lagu die

khaifaiz berkata...

aku pun layan gak lagu ni

BeaN MorENo berkata...

nera ni cun tapi suara dengan lagu serius tak kena

bukan retis berkata...

asal aku nk nangis tetibe ni?haha

ch000tz axoera berkata...

errkkkkkkkkk xsukaa!

wan nurul hezrina berkata...

mummy suka lagi itew

♥Aien Najwa♥ berkata...

B4 this ade wat entry pasal lagu niy..memang best lagu dier..sedih..(>___<)..

Gua Tertidur berkata...

azat, jiwang jgk kau nih :P hahaha. tp gua pun ske dgr gak..tu pun kalau radio main la :P

hyz berkata...

vavavavava tgh frust ke? jiwang sungguh! hahah