SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

20 November 2011

MAMPU ???









Bangla pon cuti hari ni wehhh !!!

0530 pagi aku dah start keje, di hari ahad yang sungguh indah dan permai, cess...

Kelas ganti Doc Aliza tak pegi, kelas fotografi pon tak dapat pegi, wedding si Rozi dan Ain lagi la tak boleh pegi

WTF !!!

dari hari nih sampai sabtu depan aku keje straight 7 hari, MAMPU ???

Karaja la aku sebelum dikerjakan cukup -cukup

tak dapat rating 5 untuk KPI tahun nih memang bos aku itu aku bunuh !!

happy weekend u ols...



13 ulasan:

rasta berkata...

salam ziarah di pagi minggu..
nice blog salam kenal dari rasta new blogger...
maaf rasta tulis kat sini..
Pagi Minggu Buat Semua sahabat Rasta

delarocha berkata...

janji masyukkkk

hyz berkata...

nak saya tlg bunuh bos tu? hahah

c'axoera berkata...

hahaahahah tahu takpe!

bersiaran terus dari atas katil ni weyh heheheh

Joe_Hans berkata...

12pm hencik johan masih di katil...hahhaaha

haNIz berkata...

kesiannyer... orang len tenang2 kat uma.. slamat bkerja.. elok2..

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata...

choki masih di bilik . bersiap nak makan kenduri :)

syafiqakarim berkata...

mesti terasa heaven gila kan?
hahahha

adwafarahin berkata...

nepal pon cuti ahad weyh! haha

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Bekerjalah selagi terdaya..selamat bekerja.. ;)

Azlan Hasan berkata...

hehehe..sabar zat..orang rajin bekerja senang nak naik pangkat...hehehe..

p/s: aku tag ko dalam contest..hehe

Regards,
-Strider-

Cik tikah berkata...

kesian sungguh kena kerja hujung minggu. sabar ye brooo..

TiMbAHiJaU berkata...

rilex r bro :P aku pon pernah alaminya...terasa sangat heaven pakai baju keje hari ahad :P