SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

03 November 2011

MENIDURI DIRIKU...


Rabu, bertarikh 02 November 2011...

0930am - sampai rumah, mandi, melahap, masa untuk tidur....

1515pm - bangun, solat, mencekik, tidur...

1630pm - bangun, solat, membuta balik...

1945pm - bangun, solat, tengok tv, tertidur...

2330pm - bangun, mandi, bersiap pegi opis... atas motor macam nak tertidur

0130am - update blog, ultimately mengantuk...

Sebelum nih aku tak tergerak hati nak minum susu coklat sebelum tidur, tapi aku teringat balik info di U.FM, katanye coklat membantu mudahkan tidur, so aku teguk setengah liter susu coklat menggantikan coklat bar, hasilnya... senang jugak la aku lentok kali ni, ermmm... Tak boleh diamalkan esok siang, karang berdengkur di dalam kelas... zzzzzzzzzz





Alangkah besarnya nikmat tidur itu wahai kalian yang boleh tidur di malam hari... huhuhuu









8 ulasan:

Zulfikar Hazri berkata...

nasib baik teruna tidak diragut oleh tangan sendiri....

wakakakaka :P

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata...

tido tido tido . hhehe :)

NAZRUL AZAT berkata...

ikar - erkk, setakat nih masih suci :-)

NAZRUL AZAT berkata...

noramira - itu la, udah malamnye keje jadik siangnye tido la, yeeayyyyyyyyyy

ch000tz axoera berkata...

hahahaah meniduri kaa......lempang ajer sure terus pengsan aahahahah

NAZRUL AZAT berkata...

chootz - setakat ni xde lg la sape2 lempang aku smpai aku ttido, nk cobe? hahahaaa

Cik Tetra berkata...

woahhh byk betul tido ye! haha

muhammad amin aris berkata...

ni minit mesyuarat hidup ko yea azat..ahaha :)