SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

30 November 2011

MIMPI BASAH...

Mimpi basah lagi... wuhuuu

Biasa la kalo keje malam, siangnya aku membuta selagi boleh tapi tak jugak aku tido pon, berangan ape entah, haishh...

Camnih, sebelum asar tadi aku tersedar dari tidur selepas aku mimpikan sesuatu. Betul - betul mimpi nih talak tipu woo... Kalo buleh nak mintak kau orang tolong tafsirkan, mampu??

And the story goes like this...

Aku memandu kereta Gen 2 aku yang central lock nye selalu buat hal tu di kawasan perkampungan. Jalan kampung tu kecik jer, tapi baru ditarkan, macam tau - tau jer YB Azat nak lalu situ kan. Ade sebuah kereta lain nak over take aku, gila ke apa kat jalan kampung pon nak memotong. Aku biarkan ajer... Puff!! Kereta tu hilang u ols, hehe...

Memandangkan time tu baru lepas hujan, so jalan agak basah la dan aku melalui dua kawasan di mana parit sebelah kiri jalan melimpah dengan air. Dalam hati aku cakap bersih la sikit tayar dan rim kereta aku tu, dan aku teruskan perjalanan sampai la ke sebuah kawasan rumah kampung yang terletak di kawasan tanah tinggi dan sebelah kirinya aku boleh tengok lembah bukit sejauh mata memandang, nih kalo shoot pakai DSLR cantek nih, dan - dan la kan, hehe...

Dan aku parking la kereta aku di halaman sebuah rumah kampung. Aku sedikit hairan la mana pegi semua orang kat dalam kampung tu sorang pon tak nampak batang idong dorang. ASSALAMUALAIKUM!!! Ade la 18 kali kot aku bagi salam tapi tak ade sapa menyahut. Peliknya ketibaan aku disambut dua ekor lembu, apa daa lembu... takde ke menate beruk lain, huhu...

Pedulilah itu lembu, aku turun dari kereta dan terus menuju ke ampaian rumah tu yang bergantung patung mainan, aku rembat la sebab adoreable kot boleh gantung kat mirror dalam kereta aku. Tiba - tiba kan u ols, sekor lembu tu naik antu dengan aku. Menan ekau ke aku rembat?? Lain macam jer dengusan lembu tu, cepat - cepat aku masuk dalam kereta dan blah...

Puff!! Mimpi aku habis begitu jer... Motif apakah aku mimpi macam tu??




Terkenang ex-GF
haiwan kesayangan dia
si lembu tenusu
ermm...

12 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

saya pula terkenang dia..

haNIz berkata...

haha... terbaek la.. igt lembu nk tumpang p pekan.. :)

bukan retis berkata...

teragak-agak aku nk membaca mula2 td..hoho

SeseDaP RaSa berkata...

hak3 teruk betoi mmpi..

PopkoRn berkata...

i luv ur title this entry.. hahha

محمد رازيق berkata...

hehe.. skali mimpi lembu yer azat.. hehe.. meh bac 'JIKA @ KALAU'

Ym.Bundle [Blog.Sampah] berkata...

best la mimpi basah..

aReLaN berkata...

aish...mmpi lmbu pn lh basah ke??hahaha

Joe_Hans berkata...

parah lar nie...

emy zulaiha berkata...

mungkin lembu tue tepikat awk!haha :)

wan nurul hezrina berkata...

sib tak salah baca..haha..betulket ur ex suka lembu..huhu

SURIA AMANDA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.