SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

01 November 2011

MIMPI KAWEN KAWEN...




Erkkk !!!

Tengah melayan YOUTUBE

tetiba aku terlelap...

Di satu majlis perkahwinan

aku dalam penuh debaran

menanti saat akad nikah

busana rona coklat keemasan menyaluti tubuh badan

tapi dalam mimpi tu

gila - gila aku kecut perut

tiba - tiba...

Potong laa !!!

alarm phone berbunyi

mintak aku bangun pegi solat subuh

ermm...

dah dua kali dah aku mimpi

KAWEN


dan pakaian pengantinnya

rona coklat emas

MOTIPP ???

ermm...

bila la nak kawen ni

calon isteri pon takde

nasib kau le Azat

...

kalo la satu hari nanti... ditakdirkan aku kawen jugak, aku nak pakai macam ni laa...





ERKK !!!


nampak...








19 ulasan:

miSs aMaL berkata...

da blh kawenla tu..hakhak

miss kinah berkata...

wah2.. best dpt mimpi kawen..tak sabar nampakk..hehehe

Asrul "iLham" Sany berkata...

aku mimpi pakai baju Tom Ford masa aku kawen ngan Jeffrey Dean Morgan. muahahahaha

aleen aiden berkata...

nampaknye memang dah teringin mencarik orang rumah gayanye tu..proceed jela...keh3 :P

SURIA AMANDA berkata...

Azat...ko kahwin ngan kak long Lisa jer la..hahahahaha....nak ker? leh rekemen..;)

hyz berkata...

tu seru kawen dah sampai la la tu... amboi nak pakai ala2 jawa... kelas ko azat.. haha

Zee.Zee™ berkata...

woowwww!!
hahaha!!
lawa baju kawen :D

cantekk berkata...

haha....seksi jgk pgantin lelaki...
wow... =D haha

sengal la, takkan la takde shalon, fenifu lah

NAZRUL AZAT berkata...

miss amal - ermm... mimpi je kot huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

miss kinah - saye cume mampu bermimpi...huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - kau mmg suke nak caras aku kan :-)

NAZRUL AZAT berkata...

aleen - niat di hati tu ade, cume sapa la nak kt saye ni huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

puan suria - pa kata kenal2 kan dulu mana tau ada chemistry :-)

NAZRUL AZAT berkata...

hyz - letop pe pakai ala2 jawa tu, sexy :-)

NAZRUL AZAT berkata...

zeezee - ape kata wak sponsor baju pengantin mase saye kawen nnti :-)

NAZRUL AZAT berkata...

chantek - itu la.. nampak dada sy tau heheee

H Y D E berkata...

haha. stail tu dressing kawen style dalam gambar kat atas.

NAZRUL AZAT berkata...

hyde - tu pasal, sexy kot hehee

wan nurul hezrina berkata...

nie harus kena kawen cepatnie..dah toing toing tuh=)