SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

27 November 2011

NOTA DI TAHUN BARU HIJRAH





Alhamdulilah, aku masih berkesempatan untuk hidup setahun lagi di tahun 1433 Hijrah, hidup dan matiku di tahun baru ini hanya keranamu ya Allah...

Hari ni dapat la aku rest, semalam cukup 7 hari straight aku keje, luckily exam semalam cancel. Dan malam tadi memang aku dah totally completely penat, tiada lain daripada tidur menjadi agenda. Aku sengaja balik lambat even though aku masuk keje sesudah subuh dan balik selepas isyak, kerana nak menyudahkan keje plus melayan TENTANG DHIA 4 episod minggu depan, aku dah tengok dulu daripada korang, ngeee...

Malangnya, malam nanti aku keje syif malam sampai jumaat. Kesian kan aku nih, macam tak ada life, sebab tu kot aku single lagi, ade awek tapi dah lari, tak ada sapa nak dengan orang macam aku yang hidupnya cuma di office, aku redha kalau sampai mati pun aku masih sendiri...

Baru bangun jer nih, kejap lagi nak solat zohor then pegi makan, rasanya balik terus ke rumah, settle kan assignment dan recharge battery untuk perform malam nanti, heheee... Sebenarnya ada banyak benda aku nak cakap, tentang projek di company aku, tentang study aku, tentang apa saja yag berlaku di sekeliling aku, menarik untuk korang tau, kalau tak nak tau pun tak ape aku tetap nak bagitau jugak, tapi aku malas nak menaip panjang - panjang nih, ngee... itulah gunanya vlog kan, cakap jer kot... masalahnye ade ke orang nak tengok??

Salam maal hijrah kawan-kawanku, semoga kita akan menjadi lebih baik daripada sekarang di sepanjang tahun 1433 hijrah ini, berhijrahlah kita meninggalkan yang terlarang, insyaAllah...

10 ulasan:

sharul izam berkata...

salam maal hijrahh..:)

Ym.Bundle [Blog.Sampah] berkata...

salam maal hijrah bro..kemain bz lagi kau bro..nak cepat naik haji ke..haha..

Anisa Hang Tuah berkata...

abang..salam maal hijrah :)

TiraPengemis berkata...

eeehhh...comelnyeee...hehehe
salam maal hijrah~

bukan retis berkata...

ce try skit wat vlog..ak nk tgk..hehe

btw,salam maal hijrah :)

chegu abbas berkata...

salam maal hijrah azat...

Miss Xyz berkata...

salam maal hijrah jgk.. tula hrp2 kita brubh kpd lebih baik ;)

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Salam maal hijrah..^^

syafiqakarim berkata...

salam maal hijrah

Azlan Hasan berkata...

Selamat Maal Hijrah bro..hehehe

Regards,
-Strider-