SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

11 November 2011

SEPATUTNYA AKU NIKAH HARI NI...




ALHAMDULILAH !!!

Lebih kurang 0130am tadi, aku sampai di Gurun nih, sedikit lewat daripada plan asal, sebabnya aku leka snap bulan mengambang masa rest sekejap di R&R Tapah, lame tak menatap dan berbual-bual dengan sang bulan, macam nampak muke seseorang yang aku rindukan sangat - sangat, parah dah ni... la nih aku rasa masih fresh, tak mengantuk, sebab aku terlebih minum air LIVITA tu 3 tin. Aku tak tau boleh tido ke tidak, online sajo lah. Esok dah tentu satu hari membongkang mengalahkan badak sumatera. Rasa lega yang teramat dapat tengok muka mak, aku sampai masa mak dah tido, adik bongsu aku si Ijai tak balik, ada exam kot, rosak plan nak mendajalkan dia malam ni heheee...

Sebenarnya, aku nak cakap satu benda jer, tarikh hari ini kan 11.11.11, mengingatkan tarikh hari ini membuatkan aku rasa sangat terkilan, kerana apa?? Kerana pada tarikh inilah aku telah merancang untuk berkahwin !!! Tapi plan aku itu GAGAL !!! Salah aku, ternyata salah aku sendiri, bukan salah sesiapa, salah aku kerana tidak serius untuk masa depan aku sendiri... AKU GAGAL !!!

Aku rindukan saat - saat seorang isteri yang aku nikahi memanggil aku ABANG... aku rindukan panggilan PAPA daripada anak - anak... TAPI AKU SUDAH GAGAL MEMBENTUK MASA DEPAN AKU!!! AKU LELAKI YANG GAGAL !!!

Kepada wanita yang telah aku kecewakan itu, MAAF, MAAF dan MAAF...

NAZRUL AZAT BUKAN LELAKI YANG BAIK !!!









9 ulasan:

TeAqArH berkata...

x perlu menyesali ape yg terjd..jdkan ia pengajaran utk masa hadapan..

khaifaiz berkata...

bkn gagal tp belum ada jodoh lg...

KuNanGKuNanG berkata...

semua yg terjadi bersebab, awak tau x sbb pe? sbb Allah nk temukan awak dengan orang yang lebih baik..lebih sesuai ngan awak..jgn sedih2..masanye pasti akan tibe..berdoalah..pastu try usha2 awek yg masih ramai kat luar sana tu..ha, ntah2 awak balik kg ni, terjumpa lak aweks2 cun kt kg tu, pe lg..ayat la..he3.pe2 pun doa sy pd pg jumaat yg mulia ni moga awk cepat bertemu jodoh..(Ya Allah, Kau permudahkanlah dan percepatkanlah urusan jodoh NAZRUL AZAT, dan kau temukan lah dia dengan seseorang yang akan jadi suri hidupnye dan Kau bahgiakan lah mereka) amin ya robbal alamin..:)

Anisa Hang Tuah berkata...

segalanya sudah tersurat,
sabar yer abg,.

cantekk berkata...

xpe, ada lagi tarikh... 20.11.2011 ni, sempat lagi... =)

Lai Qma berkata...

sabar lah..
jgn dikenang n mnyesali yg dah brlalu..mulakn ed0p baru dgn lbey baeq..n jdkn yg lalu sbgi pngajarn utk mse dpn :)

Asrul "iLham" Sany berkata...

maybe for the best?

there's never to late to chose what u really2 want

SURIA AMANDA berkata...

ko ni Azat oii..dah banyak kali akak ckp..kita merancang allah yang tentukan..maybe belum tiba masanya lagi..x semestinya apa yang kita rancang tu akan menjadi jer..x baik ko ckp mcm tuh..

ch000tz axoera berkata...

jangan dikesali apa yang dah jadi.....Allah lebih mengetahuo segalanya zantaaaan weyhhh!!....:D