SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

17 November 2011

SPONTANEOUS THURSDAY





BAHASA MENUNJUKKAN BANGSA

GUNAKANLAH
BAHASA KEBANGSAAN KITA
DENGAN BETUL

KALAU BUKAN KITA
SIAPA ???







11 ulasan:

Asrul "iLham" Sany berkata...

i sopan-santun oke...

fasha sandha

;-)p

aReLaN berkata...

Betul tu. Bahasa jiwa bangsa tapi sekarang ini semakin ramai yang merosakkan bahasa sendiri.masalah oh masalah

wan nurul hezrina berkata...

betul.ramai yang tak reti bahasa.huhu cakap tak berlapik n sakitkan hati.apa salahnya berlembut terutama ngan anak.jangan kasar2 guna bahasa diplomasi..nie tak marah herdik.lama2 anak jd mengong..huhu

delarocha berkata...

kat blog takpe kot... huhu

محمد أمين بن أريس berkata...

bahasa..hmmm..sekarang dah tak macam melayu...tengok la bahasa...

: : Mr Iqhwan : : berkata...

yg tua2 pn kdg2 xreti menggunakn bahase yg btul..

hyz berkata...

betul betul betul... martabatkan bahasa kebangsaan kita!

Anisa Hang Tuah berkata...

abang..nis nak nangis rasanyaa

Joe_Hans berkata...

kalau xreti bahasa.. kiter bahasakn mereka...haha

Azlan Hasan berkata...

klu bahasa kebangsaan kita inggeris maybe ade orang pakai tapi sebab bahasa malayu baik lah kita sendiri yang gunakan..sayangi bahasa kita..

Regards,
-Strider-

Azlan Hasan berkata...

klu bahasa kebangsaan kita inggeris maybe ade orang pakai tapi sebab bahasa malayu baik lah kita sendiri yang gunakan..sayangi bahasa kita..

Regards,
-Strider-