SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

23 November 2011

SURAT MINTAK PUTUS !!








Pada satu hari, Tijah ingin memutuskan perhubungan dengan boyfriend orang putihnya. Dia tak sanggup bertemu muka, Lalu dia pun mengutus surat…surat tu macam ni bunyinya….

Hi, my motive write this letter is to give know you something. I WANT TO CUT CONNECTION US. I have think about this very cook. I know i clap one hand only.Correctly, i have see you and she together at town with my eyes self. You always request apology back back. I don’t trust you again!!!My Friend speak you play three wood.

Now i know you correct correct play three wood. so, i break off to pull my body from this love triangle.I know this result i pick is very correct, because you love she very high from me. so, i break off to go far from here. But i always love where also i live….Safe live……









21 ulasan:

Papa Mifz berkata...

muahaha...play three wood...lawak2...

Lai Qma berkata...

haha..LoL
'my st0mach feel like want burst reading this bc0z i laugh not st0p2'..
kih3 :PPPP

cLovErX berkata...

i tried to break break..but suddenly my break car didn't eat.. my blood go up upstairs...

Cik tikah berkata...

teruk btol english dia. reject! hahaha..

mimie_za berkata...

hahaha..kelakar je.. conclusion:tijah want cut connection because she know that her bf play three wood..haha

shahrazali berkata...

surat google translate ker ni??? hahaha...

shahrazali berkata...

kt mne nk tgok jawapan ko ko jwb??

Joe_Hans berkata...

ada pengalaman ker?? pui2

afzalsukasuki berkata...

amboi tinggi betul gaya bahasa dia ni.nak kena rujuk kamus aku cengginih!

c'axoera berkata...

ada cerita disebalik cerita nih hahahaha

khaifaiz berkata...

direct translation... haha... yeahaaaaaaaaaaaa

Azlan Hasan berkata...

kahkahkah..patut laa tijah kena tinggal..pening bf dia nak communicate ngan dia..heheh

Regards,
-Strider-

SURIA AMANDA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
hyz berkata...

muahahahahaha.... pecah perut.....

Phat berkata...

sakit porut maso mulo2 baco cito ni dulu mcm haram jadah hahaha

Lea Isnawi berkata...

you play three wood!!!!

hehe

izzana berkata...

kih8, cut connection. hape ? hingat coonnectionh broadband? hek8 . (^_^)V dtg sini, bce entry best2

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

hehe..pahamke boyfriend orang putihnye tu baca.. :)

she_ha berkata...

ceit ! apa daa ,haha

haNIz berkata...

you know.. my heart full with flowers.. ehehe

wan nurul hezrina berkata...

haha kelakar n mmg kat cnie pun ada sorang akak yang suka berbahasa eng..tapi bunyi sama cam ayat2 kat atas.tapi yng lawak dia ttp ngan bahasa bi yang hancusnya walaupun kena gelak.lama2 dah jadi t/mark.huhu