SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

17 November 2011

TAK TAU NAK LETAK TAJUK APA, ngeeee




Hello people !!! Tak ade idea nak bercerita, just to share something and the story goes like this...

Ini malam kedua aku keje night shift, Isnin lepas cuti dan Selasa aku MC, hahaaa... suke hati aku jer nak tak nak keje, actually malam Selasa tu aku migrain, tiba-tiba kepala aku meragam, vomitted habis semua isi perut keluar. As solution sebab ubat dah habis, aku teguk ubat batuk then tidur, sedar - sedar dah 2am, patutnya pegi keje tapi kepala masih berdenyut, aku SMS night team to informed them aku tak sihat. Esok paginya pegi klinik doc bagi ubat dan MC, balik rumah melantak apa yang patut kasi perut berisi dan telan ubat lagi, sambung tidur dan bangun sambung ketuk assignment. Begitulah, hidup aku yang tak putus bertemankan ubat untuk menyambung nyawa...

Balik dari office pagi tadi sampai rumah jam 945 pagi, terus mandi manda dan online kejap terjah semula orang yang menerjah blog aku nih then 11 pagi cuma berboxer aku masuk beradu, nak - nak hujan plak lagi sedap la membuta. Selalunya aku akan tidur dalam master bedroom tapi aku berubah angin tidur di bilik depan, bilik tu sejuk, ditambah dengan fan yang sengaja aku lajukan tahap maksima, terbaik la punya sleeping beauty, gila - gila punya tidur sedar - sedar hari dah malam, ngeeee... berapa jam kah aku marathon tidur tadi?? Kurasakan berdosa, ibadah aku terabai lagi...

Keluar dari rumah dengan encik Kriss, menghala ke mapley tapi sendat dengan manusia, singgah saja di restoran melayu, order nasi goreng paprik katanya ayam habis, daging lembu jugak galang gantinya lalu sendirian ku makan pelahap sekali. Merempit ke office pada kelajuan 90km sejam sambil menyanyi, sedar - sedar dah sampai office 1140 malam, masuk ke workstation terus capai tape MHI dan ingest sambil blogwalking sambil feeling bak DJ dalam konti radio saya putar Halim lagu - lagu dan dedikasi, sangat awesome keje aku !!!

Esok pagi mungkinkah bakal berulang sekali lagi lena yang diulit mimpi - mimpi indah bak di syurga ??

Tolong ingatkan aku untuk solat lima waktu !!



15 ulasan:

Zulfikar Hazri berkata...

ada kerja kosong tak kat sana. mcm best je.... :P

NAZRUL AZAT berkata...

zul - best la sgt, hahaaa

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

time2 hujan memang sedap jer membuta.. ;)

haNIz berkata...

Hope ok2 slalu.. :)

Anisa Hang Tuah berkata...

rasa paling sial kalau solat tak cukup 5 waktu

Lelaki Ini berkata...

adeyh2
moga kau tak sakit lagi dah
...

khaifaiz berkata...

Jaga kesihatan bro... tanggungjwb tu dah besar... keje plus belajar lg... slmt maju jaya bro

Asrul "iLham" Sany berkata...

solat tu penting. walaupun slalu wat dosa...hohohoo

p/s : takmo kumpul orang, menyusahkah, pas romen blah ar hahahha

afzalsukasuki berkata...

dapat tido dan itu sangat awesome!!huhu

c'axoera berkata...

susah kalau tak buat tapi mudah kalau nak buat :)

Azlan Hasan berkata...

fuh...stu minggu bape hari keje malam bro??keje malam mesti syok..kurang skit traffic ngan orang kat sekeliling..hehehe...

Regards,
-Strider-

Finaz Jaafar berkata...

tolong ingatkan aku~

Fabulous Me berkata...

Ingat kan aku jugek.. HUkhukhukhuk..
Btw dah ok ke? Musim ujan ni mmg! Get well soon tau klu belom btol2 recover

lieynanilaz berkata...

tolong ingatkan aku gak agar cukup buat yg wajib..tengah belajar nih!!

wan nurul hezrina berkata...

pasang alarm setiap waktu di dalam hati..kalau hati kita btul2 pada ALLAH mesti alarm setiap waktu berbunyi n kita ikhlas melakukannya=)selamat beramal=)