SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

28 November 2011

TIDO PON SODAP!!!




Jam menunjukkan 0953am, sengaja menunggu beberapa minit lagi ke 10am, mencukupkan 10 jam bekerja baru boleh claim RM100 untuk OT public holiday, well... time is money, tak claim bodo laaa...

Mata dah pedih menahan mengantuk, tapi aku tak berani nak balik dalam keadaan macam nih, takut terbabas padahal rumah dekat jer kot. Pengalaman accident akibat mengantuk memberi pengajaran yang berguna untuk diri aku sendiri, serik dah berulang alik dentist semata - mata nak repair gigi, huhuu... Azab kot bersengkang mata menyiapkan keje, malam nih sampai malam jumaat depan cuma bekerja berdua dengan Rahim, tapi kami tak berdua bersatu ye, euwww...

Kerana nak mengelakkan tertidur, semalaman jugak aku blogwalking menjengah blog korang yang beberapa hari kebelakangan aku tinggalkan, makin hari makin ramai yang sudi follow blog aku yang tak ade mende nih, aku bukan Ben Ashaari, aku juga bukan blogger ternama lain, namapun AND THE STORY GOES LIKE THIS... aku story la apa yang aku rasa nak story, so what kalau tak ade sapa yang sudi nak baca?? Ada aku kesah??

Aku tengah berfikir, memikir dan terfikir untuk modify blog aku, macam bosan je aku tengok, asik kepala dongak ke langit bajet macho la konon, hahaa... tapi nak modify pon tak ada idea, dan MALAS. Ada tak sesapa nak ambek upah modify menate beruk nih??

Ahh, balik tido lagi bagus... okbai !!



Err... ini pengakuan berani, aku cuma begini ketika tido, opsss!!!


16 ulasan:

far_east berkata...

minta CAER lg modifiedkan hehe...

haNIz berkata...

ahha.. Btol2.. even 30 minutes pn sanggup tunggu kn.. hehe..
bab accident tu.. hati2 la.. cam han pn.. biasa han akan tdo kat tepi klo da start perjalanan.. even nk balik jb dari campus ony 45 minutes je.. :)

Anisa Hang Tuah berkata...

begitu?amboi seksinya

iszieylyanziy berkata...

tdo best!!! sila la tdo :P

syamsid dhuha berkata...

awww sexy . hahaha

Lai Qma berkata...

td0 dlu puas2,dptkn ilham dlm mimpi utk m0dify bl0g..hehe

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata...

selamat bertiduran ya . hehe :)

Cik tikah berkata...

jgn drive time ngantuk. bahaya! btw, sexy la gmbr tuh :P

cLovErX berkata...

lalok dh ni,,,,tidola.....

chegu abbas berkata...

kalau pakai begini xpe...jangan ber"bikiNi" sudah hahahaha,,,,

SURIA AMANDA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Azlan Hasan berkata...

kita kerja lebih memang wajib claim bro..hehe..titik peluh kita tu..hehehe..

Regards,
-Strider

khaifaiz berkata...

walau mcm mana skali pun... blog ko tetap aku singgah dan baca... heheh

seksi bro... yeahaaaaaaa

afzalsukasuki berkata...

hmm apa kata ko cuba pose macamni plak.ko cuba letak muka ko dalam poket seluar sebagai gambar header terbaru..mesti org yg melihat kagum :)

Asrul "iLham" Sany berkata...

seksi giler badan ko jejai...

hyz berkata...

bahaya drive ngantuk2... sy penah gak drive time ngantuk2... mmg x fokus.. penah gak terlelap.. hahaha