SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

13 Disember 2011

THE BODYGUARD aka JAGA




As salam...

Baru je sampai office nih, malam kedua keje syif malam. Tapes untuk aku ingest dah aku siapkan siang - siang lagi. Malam nih yang kene handle legacy ingestion ada 3 orang so keje sedikit relax.. la konon !!!

Ermm... mencari idea nak update blog. By the way aku nak ucapkan berbanyak terima kasih la pada kamurang sebabnya tetap sudi menjengah blog aku yang hampeh nih. Beberapa hari lepas aku dah klik "DELETE BLOG" dengan tak ada sebabnya. Macam menyampah pun ade dengan blog aku sendiri, tapi sia - sialah usaha aku berblog selama beberapa tahun nih kalau aku mengakhirinya dengan sekelip mata. Nda tambirang bah, tapi, aku tak akan selama - lamanya berblog, hidup dah tentu akan mati kan...

Siang tadi sakajap sedar sakajap tidur, mengkali hujan petang tadi membuatkan aku sedikit senang untuk lelap. Aku yang sememangnya pengidap headache yang kronik amat -amat memerlukan tidur yang berkualiti, walaupun sakajap. Nak settle kan assignment pun makin malas, dah tak banyak dah tinggal, cuma perlukan suntikan semangat, entah siapalah yang sudi... sabtu depan ada final exam, apapun tak prepare, hadoi apa nak jadi la dengan Nazrul Azat ini !!

Malam tadi sambil buat keje sempat la aku blog walking ke blog kamurang, mana yang sempat la, untuk menghilangkan mengantuk aku terpaksa merajinkan diri sendiri, kalau tidak dah lama aku berteleku atas meja workstation dan... hahahaaa... tapi 5 pagi tadi memang aku menyelinap turun ke basement dan tidur dalam kereta dengan selesanya sampai mimpi yang bukan - bukan !!

Dah 1121pm, aku nak menghenjut dulu mana yang sempat, malam nih aku JAGA blog kamurang lagi, yeeayyy !!!



12 ulasan:

Joe_Hans berkata...

rugi jer kalau delete zat oit...

haNIz berkata...

haha. meh le kita menJAGA mlm ni.. :)

haNIz berkata...

Mari le kita menJAGA mlm ni.. :)

SURIA AMANDA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
SeseDaP RaSa berkata...

azad aku akan kesunyian kalu di delete blog nie..hehehhe

Ym.Bundle [Blog.Sampah] berkata...

aku nak jadi jaga gak bro.tp bini aku bising manjang..tak spoting betol la..ekeke

hyz berkata...

mimpi apa lah tu dlm kete. muahahahaha

Fabulous Me berkata...

Take care ye si penghidap headache. Jge kesihatan. Xmo tensi2... Xmo la dlete blog, hbis sape je nk bw kt blog2 kami nnti :)

CintaZulaikha berkata...

yeayyy, syok ada JAGA kat belog kita..weeeeeeee..

jgnlah deleate2 belog tuh..sian kat kita..huhu, followers berkurang..

zati embong berkata...

cepatlah weekend,xsbrnya nk baring terlentang.haha..

khaifaiz berkata...

why tak share kt saya... :-(

emy zulaiha berkata...

thank you utk jadi gad blog kami ye! :) <3