SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

05 Disember 2011

BOLEH ??





Ermm...

rase rindu nak terjah blog korang

tapi sibok la dengan study

ternyata study itu lebih susah daripada keje

bulan 12 nih kene pulun habis - habisan

nanti dah free aku kacau korang eh

boleh??



16 ulasan:

bukankosong berkata...

ko tak penah kaco aku pun

muahahahhaha

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

study jgn x study.. x study mummy rotan nanti. :D

haNIz berkata...

tau pn kje tu lg senang dari study!!

Asrul "iLham" Sany berkata...

oh retisss

aReLaN berkata...

tgk kos gk kot.tp mmg study itu teramat la ssah bndg ngan keje tp xdela slalu.bermusim gk.

SURIA AMANDA berkata...

along tgh stress tahap cipan dah ni..baik ko kacau along cepa azat..bz dari pagi ni...

Joe_Hans berkata...

study itu penting...huhuhuhuh

CintaZulaikha berkata...

boley ja...gud luck yerr

Gua Tertidur berkata...

rilek la bro..ala, setahun skali kau jejak blog gua pun ok pe dr xde kn? gua pun busy jgk la bro :( tak dan langsung..

mysara berkata...

stdy itu memenatkan..:p

delarocha berkata...

kacau lahh


sila sila

Laylihamid.blogspot.com berkata...

....molehhhh....

c'axoera berkata...

baaaaikkkkk.....!

Ym.Bundle [Blog.Sampah] berkata...

bule..

khaifaiz berkata...

aku dtg kacau student yg rajin ini... yeahaaaaaaaaaa

wan nurul hezrina berkata...

sana sini buku..hukhuk jgn bila bangun dari kusi pale pening udah..huhu..