SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

08 Disember 2011

GHAIB MU...







Biar ghaib mu suatu misteri

Tiada ku mencari sebarang pembayang lagi

Biar ia bertanda tanya saja

Hati ku dah lama bertitik noktah



Biar

biarlah berlalu

Biar

biarlah begitu



Biar waktu mengubat rindu

Tiada ku mencari sebarang penawar pilu

Biarlah mereka tertanya-tanya

Hati ku dah lama berganti arah



Biar

biarlah berlalu

Biar

biarlah begitu



Mana pergi janji

Setia di sisi

Hanya aku yang tertunggu-tunggu

Waktu pun berjalan

Tak berkesempatan

Kau hilang tanpa pesanan



Biar ghaib mu suatu misteri

Tiada ku mencari sebarang pembayang lagi





norashikin...

mana awak menghilang ???


















30 ulasan:

SURIA AMANDA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
NAZRUL AZAT berkata...

along - lagu nih betul2 mgambarkan isi hati & perasaan org sekarang :-(

Joe_Hans berkata...

sedih2...dulu pernah addict dengan lagu nie...

CintaZulaikha berkata...

wow, putis kut..hehehe

NAZRUL AZAT berkata...

johan - lagu nih mmg feel kan !!

bukankosong berkata...

my feveret

dulu hingga skrg

:( sedih lagu nihhh

NAZRUL AZAT berkata...

zulaikha - mmg pon, lagu2 imran ajmain mmg xbaik, xsia2 beli ori :-)

NAZRUL AZAT berkata...

rashid - lagu nih mmg kene la kt org2 yg tgh frust huhuuu

Ym.Bundle [Blog.Sampah] berkata...

sebelum aku skoll kebwah aku ingat ko karang sajak azat..rupenya lagu..cet..hahaha..

NAZRUL AZAT berkata...

bundle - mmg aku sengaje nk kene kan ekau pon, hahaaaaa

c'axoera berkata...

ko da nape nok!!!!!

NAZRUL AZAT berkata...

chot - kucing aku ghaib, huwaaaa !!!

Azlan Hasan berkata...

"Based on your corporate access policies, access to application YouTube of type Media has been blocked."

damm..tak dapat aku nak tgk..hehe..balik umah nnt aku ushar..hehehe

Regards,
-Strider-

NAZRUL AZAT berkata...

loh, opis kamu xbole tgk utube ke?? len kali ekau bwk lappy sendiri je pi opis heheee

Anisa Hang Tuah berkata...

nak nangis..abg..

NAZRUL AZAT berkata...

nis - jgn la nangis, alaaaa sori klau lagu tu buat nis sedih :-(

khaifaiz berkata...

jiwang bro... hehehe

NAZRUL AZAT berkata...

bro khai - realitinye mmg ari nih aku feeling2 sikit sbb esemen xsiap2 muahahaaaa :-)

Fabulous Me berkata...

Menyanyi di Khamis hari gamaknye

NAZRUL AZAT berkata...

bos xde sbb tu karok jer kt opis spjg ari ni heheee :-)

hyz berkata...

perghhh layan jiwang nampak. lagu ni mmg layan habis... salah sebuah lagu fav sy dr imran ajmain

NAZRUL AZAT berkata...

cikgu hyz - sy br jumpe lg ni padahal dh lama kan, ketinggalan betoi sy ni huhuuu

zahidahwahid berkata...

tak tau pun pasal lagu ni...adeh!! >_<

New Entry: 08- Short term goals for this month and why

Jom buat Cabaran 30 hari

Nak dress free? Jom komen

NAZRUL AZAT berkata...

zahida - sy pon br jumpe td, huhuu

Azlan Hasan berkata...

owh..lagu imran ajamain rupanya...hehe..not bad jugak..hehehe

Regards,
-Strider-

Cik tikah berkata...

lor. ingatkan berpuisi tadi . haha

Balqis Azhar berkata...

best pulak! bru taw lagu ni dr blog ni..

NAZRUL AZAT berkata...

balqis - saye tujukan lagu tu untuk awk ye, ngeee :-)

NAZRUL AZAT berkata...

cik tikah - saje je nk bikin gempak kat tikah, yeeayyyyy

wan nurul hezrina berkata...

hoho jiwang nie..hikhik bleh masuk korum lah dik non