SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

16 Disember 2011

JOM MAKAN, AKU BELANJA LAA !!



















KENYANG TAK ??
order la lagi
heheheeee...






17 ulasan:

aReLaN berkata...

perghhh...ni bkn kyg,mkin lapar dibuatnya bro.hahahah...tak pasal2 perut berkeroncong.adoiyai

Azlan Hasan berkata...

mak aihhh..banyak nyer..hehe..ini boleh buat kenduri nih..hehehe

Regards,
-Strider-

haNIz berkata...

NAK!!

schaze zainn berkata...

wuuu dah lama tak makan cendol.. sedapnya =="

hyz berkata...

nak ayam, cendol ngn abc je...

zati embong berkata...

kenyang2.haha..xleh tutup oage azat cmni.hihi

CintaZulaikha berkata...

cisss...sudah ku sangka dari awal...hahhaha..jahat tau!!

KuNanGKuNanG berkata...

nak cendol ngan kambing panggang tu....sedap3x....:)

ADfeez berkata...

ai.... blnje tgk je ker? hehehe :P

محمد رازيق berkata...

perghhh.. zat,, lapar bro.. meh lah belnja aku bro.. hehe.. sori lama tak datang sini bro..

lieynanilaz berkata...

hoho...kenyang tengok jer la..haha.

Asrul "iLham" Sany berkata...

beruang untuk dipelok takde? muahahhahaa

Nurul Iman Rosman berkata...

mak aihhh,
memang buat leleh air liur ni.


haih, slurppp!

Azham Vosovic berkata...

terliur!

nak siket!

Joe_Hans berkata...

hah..zat, belanjer2!!!!

wan nurul hezrina berkata...

kalau tak belanje jaga!

SURIA AMANDA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.