SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

02 Disember 2011

JOM MAKAN !!


Aku rasa berat aku dah naik 2 kilo, huhuu...

Dalam 2 malam berturut nih aku dan Rahim yang keje syif malam turun ke Restoran Murni, SS.2 PJ, bayangkan dalam 2am kitaorang pegi situ masih ramai lagi orang mau makan di kala orang lain tengah syiok melayan mimpi. Jarak office aku dengan Murni tu tak sampai pun 10 minit drive.



Daripada review yang aku buat, banyak blog dan website mengatakan Murni nih kategori sedap dan murah. Korang google je Murni SS2 PJ, sendiri baca dan sendiri pegi rasa, tapi jangan lupe ajak dan belanja aku ye, ngeee...

Biasanya kalau keje syif malam aku mengelak daripada nak makan berat, dek terpengaruh dengan Rahim, aku melayan nafsu makan tanpa berfikir panjang. Penat kot keje, sesekali tu apa la salahnye belanja la diri sendiri kan... tapi ini sudah lebih !!! Bukan sikit punye makan wa cakap lu, sekali datang pinggan mak aih, macam makan untuk 2 orang kot!!



SEDAP!!! Memang sedap, setakat dua jenis menu yang dah aku cuba, memang sedap. Semalam Rahim pekena mee raja, macam pic di bawah nih



Tak sabar nak tunggu 2am. Ayim... jom !!!

11 ulasan:

shahrazali berkata...

ish,,,,,,sedap plak aku tgok makanan ni....bpe hrga ni???

Zulfikar Hazri berkata...

aku dah 3 kali datang makan sini,.. last time aku makan mee raja, aku tercekik sotong.. nasib baik tak mapuh...


menakutkan gila..

Joe_Hans berkata...

sedap2....nak ikot!

haNIz berkata...

Wah.. LAPA!!!

aReLaN berkata...

perghh...sedapnya.ok la nek 2 kilo je.ak ni dh nek 4 kilo tau.hahaha

SURIA AMANDA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
khaifaiz berkata...

lapar plak bila bace entri ni bro

Asrul "iLham" Sany berkata...

rasenya aku pernah pegi makan ngan jam jam

tak sedap ar

baideway, gemuk itu seksi

:D

Azlan Hasan berkata...

pergh!!!telor goreng macam tu paling aku suka..for sure yang kuning aku makan last..hehehe

Regards,
-Strider-

c'axoera berkata...

kalau gini ko makan bukan kata 2kilo babe! tapi akan naik dan naik berkeeeeylooo2 lagik nnti kui3

wan nurul hezrina berkata...

sumpah aku suka ngan telur mato tuh..huhu skang a[perpun tak leh makan sbb baby allergic..sob sob..bby kesian still nyusu so mummy kena jago makan..waaa