SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

16 Disember 2011

KASI TUKAR !!!






yang lama... 8 tahun lalu, dah tak boleh swipe...


yang baru... 8 jam tadi, swipe dengan suka hati...


aku rase lagi aku tua dewasa... aku makin cantek kacak... akakakaaa










13 ulasan:

Polskahackrew berkata...

wah best la bro...kerja dlm bidang penyiaran..hehe..Ensem bro(ayat bodek) hehe

afzalsukasuki berkata...

xde keje kosong ke kat situ?buat air pon jadik la :D

p/s : ko la yang paling terkacak,teremsem,termacho,baik budi pekerti,sopan santun,jujur,amanah,subur.hohoho

Ym.Bundle [Blog.Sampah] berkata...

aku nak masuk tv boleh bro..?pelisss..hahaha..

aReLaN berkata...

ble nk kuar tv???hahaha...jauh gk beza 8 tahun nye muka.

Fabulous Me berkata...

8thn lame tuuuuuuuuu

محمد أمين بن أريس berkata...

tv3 tuuu... :)

Azlan Hasan berkata...

8 tahun???lama gak ko ngan TV3..da kira otai2 dah nie..hehehe

Regards,
-Strider-

CintaZulaikha berkata...

keje kat tv 3 kerr...laaaaaaaa

khaifaiz berkata...

berbeza gila muka ko ek... heheheheh

Asrul "iLham" Sany berkata...

owh abang nampak KACAK!

sy terguda!

p/s : menan cam Jam Jam tu kena tanya bf die ar, gua tak tau. muahahaha

Joe_Hans berkata...

nak jadik pembaca berita plz! hahaha

Azham Vosovic berkata...

wah...staff TV3...sy teringin nak masuk HQ TV3... boleh seludup sy masuk tak? hehehehe

SURIA AMANDA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.