SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

01 Disember 2011

KEMPEN JIMAT CERMAT



ermm...

macam tak ade je bonus letop-letop macam tahun lepas

hmm...






14 ulasan:

haNIz berkata...

Hihii... Tau la dec... tak pe la.. amik je rezki yang ada.. :)
Welcome december..

CintaZulaikha berkata...

sumer kompeni pon nak bajet2 tahun nih....humm~~

aReLaN berkata...

oh bonus.kilang aku ni pn ntah dpat ke tak la bonus bulan depan.sabar je menanti....ada bonus,cpt sket leh kwen.huhu

khaifaiz berkata...

bonus tak letup pun tetap dpt bonus kan bro...

femalebox berkata...

selamat pagi nazrulazat, salam kenal dari endi piran.

Mohon dukungan untuk persamaan hak bagi penyandang disabilitas. ditunggu kunjungan baliknya sobat.... :) Disabilitas Dan Pandangan Masyarakat

Azlan Hasan berkata...

tak letup takpe janji ade..dari company aku dapat 0.5 jer..hampeh tul..hehehe

Regards,
-Strider-

dwaty berkata...

cammana nak jimat... semua naik... huhuhu

SURIA AMANDA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Asrul "iLham" Sany berkata...

yg penting gua taun depan dh takmo beli kasut...TIDAK!!!!

c'axoera berkata...

biorkan terjunammmm mak tak kesah pun kak nam weyh hahahah

wan nurul hezrina berkata...

kalau dapat bonus letup2 sila belanga kitaorg makan.huhu

techie87 berkata...

try usya dokumentari inside job . bru tahu sbab per recession a.k.a terjunam ni jadi tiap2 kali :P

delarocha berkata...

cut cost

Joe_Hans berkata...

regarding financial market yang ktorg belajar... 2012 akan ader issue berkenaan recession.. so, pekerjaan pown akan kurang.. so, be aware lar..