SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

03 Disember 2011

MARI BERTAPA DI LIBRARY !!!

SELAMAT PAGI KUALA LUMPUR!!!

Tak tau nak update menate berok gapo, la nih tengah menunggu PNM nih bukak 10am nanti, kemain awal plak aku sampai. Mau menyiapkan assignment yang berbaki sebelum semester 1 berakhir December nih, dan semester break sampai bulan 3, yeeayyy boleh la buat - buat lupa sekejap tentang study yang buat hidup aku tunggang langgang huru hara kelam kabut dan tak terurus lagi !!!



Weekend aku kebelakangan nih jangan harap la boleh terbongkang lama - lama, macam tak ada life!! Kekadang keje, dan yang pastinya kene hadap assignment dan notes for test bagai. Dah la lama tinggalkan sekolah nih, bila dah study balik lepas tinggalkan 7 tahun lalu, rase macam kejutan budaya punk!! Kaget dan pelik dengan benda yang aku belajar dan aku sendiri pon tak paham, muahahaha... Tapi boleh handle la, bukan susah pun cuma nak tak nak jer kot. Sesekali tu terponteng gak kelas, kantoi !!

Dah masuk bulan December kan, dah nak berakhir pun tahun 2011, banyak sangat memalit dan terpalit suka duka pahit manis kepada hidup seorang lelaki bernama NAZRUL AZAT yang sengal. Tahun 2012 nanti lagi la macam - macam hal aku kene hadap, mana tau tetiba kawen, yahoooooo...

Wokeh, nak masuk ke PNM dah, cari bahan bagai, selak sana sini, klik begitu begini, scan dia tu dia ni (ambek kesempatan cuci mata).

OKBAI !!!







9 ulasan:

Bluewendy berkata...

rajinnye p library..hihi

hyz berkata...

PNM sangat sejuk okeh!! tamo dtg lagi. beku!. hahaha

Azlan Hasan berkata...

fuh..lama dah tak pergi PNM..hehe..last pergi time abis sekolah..masa tu org panggil PN jer...hehehe

Regards,
-Strider-

Laylihamid.blogspot.com berkata...

bila dah keje..rindu pulak life masa jadi student...best apa buat assignment...he..he..he..

Joe_Hans berkata...

bertapa2...hahhaa

delarocha berkata...

seumur hidup.. baru sekali saya ke perpustakaan negara.

sepanjang belajar di UITM, sekali sahaja saya masuk librarynya.

kagum?


ahakss...........

c'axoera berkata...

aku xcaya ko gi library hahahahah :p

nah weyh aku bawak lauk utk ko...

http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/bug-weta-worlds-biggest-insect-found.html

SURIA AMANDA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
wan nurul hezrina berkata...

relex2lah bro..jgn stress sangat..tak elok untuh tubuh badan.huhu..meh makan2 dulu..hikhik