SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

09 Disember 2011

SELAMAT ULANGTAHUN, MAK... AYAH...




Mak... Ayah... selamat ulang tahun perkahwinan yang ke-38 tahun...

Aku dapat menyelami perasaan mak setiap kali datang tarikh 9 Disember, sendirian mengenang hari ulangtahun perkahwinan beliau dan arwah ayah. Dan setelah arwah ayah dijemput Penciptanya 5 tahun lalu, ternyata mak terus diselubungi rasa sunyi tanpa suaminya di sisi. Sayangnya aku tak dapat bercuti, gara-gara sibuk dengan kerja dan study. Hanya dapat mengharapkan pada adik-adik untuk temankan mak berziarah ke kubur arwah ayah yang sesepi hati mak...

Aku harap mak tabah...

Ini potret lama mak dan arwah ayah pada tahun pertama perkahwinan mereka, 1973...



...













23 ulasan:

haNIz berkata...

Tp mungkin dengan kejayaan kita boleh membuatkan si ibu lupa saat sedih mereka..
:)

NAZRUL AZAT berkata...

haniz - thanks, kamu pon study baikw ye

SURIA AMANDA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
NAZRUL AZAT berkata...

along - thanks, si pemakan ketam :-)

Anisa Hang Tuah berkata...

selamat ulang tahun:)

NAZRUL AZAT berkata...

anis - thanks sgt2 :-)

khaifaiz berkata...

hensem arwah ayah ko... Alfatihah... selamat ulang tahun juga

NAZRUL AZAT berkata...

khai - thanks, arwah aku tu dulu cekgu pad emak aku, cam tu la dorg kenal :-)

CintaZulaikha berkata...

keduanya pasangan yg secocok...tp jodoh tak panjang..apapon mereka dah berjaya membesarkan anak2 yg baik..kan..

NAZRUL AZAT berkata...

zulaikha - thanks, tp sy anak yg degil, huhuuuu

nub berkata...

gmbaq tu staiiii!

NAZRUL AZAT berkata...

nub - tu no, depa dua mmg pandai pose, sama la mcm anak dia, hahahaa

c'axoera berkata...

selamat ulang tawun kat pakchik&makchik gaks :D


http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/interconnected-friday.html

NAZRUL AZAT berkata...

chot - thanks huhuuuuu

wan nurul hezrina berkata...

slmt ulang tahun mak pak nazrul..semoga terus romantik n murah rezki=)

NAZRUL AZAT berkata...

mummy - ayah dh xde laaa huhuuuu

Asrul "iLham" Sany berkata...

suka gambar2 lama...

gua simpan semua gambar family gua yg lama sb papa gua sgt2 awesome, mak gua pun cool :D

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - byk lg pics kt kpg aku blm scan, nk kene simpan utk masa dpn kan

bukan retis berkata...

selamat ulang tahun.takmo sedey2 macek :)

Joe_Hans berkata...

nostalgia sangat!! muka ibu anda terus tabah & arwah ayah anda berada dalam kalangan org beriman.. amin..

KuNanGKuNanG berkata...

anak2 la jd pengubat rindu...:)

Cik tikah berkata...

suka la gmbr tuh. nice giler! :)

ADfeez berkata...

salam takziah.... slmt ulang tahun dan gmbr yg lawa :)