SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

22 Januari 2012

MEREKA SO SWEET... lah konon




Pagi tadi dekat stesen komuter Sungai Buloh sambil SMS si bucuk sambil tu jugak aku dok perati pasaipa ramai sangat warga asing kan, owh... Hari minggu, dorang nak pegi KL kot hang out dengan rakan - rakan sekampung, kelas u ols, warganegara Malaysia macam aku ni pon tak turun KL semata - mata nak hang out. Dah tu dorang naik komuter u ols, jangan lepas nih ada plak coach khas untuk warga asing. Yang pelik pada pandangan mata aku apa tau ??




Owh.. so sweet !!! Beberapa pasangan bangla itu berjalan berpimpin tangan macam dunia ini mereka yang punya, betapa mesranya mereka melangkah bersama - sama sambil memegang erat jari dan tangan pasangan masing - masing, i jeles noks hahahaa...

Cube u ols bayangkan aku jalan berpegangan tangan sebegitu rupa dengan kawan - kawan lelaki aku, esok - esok confirm la ada orang publish status & pix dekat Facebook - AZAT *** ??

Mati laaa...






8 ulasan:

agak masalah berkata...

jangan nak buat gila macam bangla tu pulak incik azat haha

keeya mustafa berkata...

depa tak mau kwn2 depa tercicir,,nanti hilang,payah pulak nak cari,,style kulit semua sama.. :))

Ym.Bundle [Blog.Sampah] berkata...

betul tu..aku pon tak paham pasal pe dorang suka pegang2 tangan sambil jalan..nak ckp gay,takkan semua bangla gay..sweet la dorang..ekeke..aku nak pegang tangan bini aku time jalan pon tak..kahkahkah..

ninazahar berkata...

hmm mmg dr dulu sis tgok mat2 bangla nie sgt mesra alam sesama mereka n suka pegang2 tgn xtau la naper. kot2 kat tanahair diorg pun mmg camtu kot. mmg very sweet n sour huhu

Joe_Hans berkata...

2 memang budaya diorang... :)

haNIz berkata...

yg dok dlm komuter tu lagi kesian!
:)

SURIA AMANDA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
wan nurul hezrina berkata...

tapi mmg bangla mcm2kan?siat kawan tuh tinggi..kalau g mcm klinik ker kaum die jer penuh..tak bernafaz mummy taw!