SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

06 Februari 2012

KAKI KIPAS TERBAIK JATUH KEPADA...









SERONOK YE KAU SPY BLOG AKU NI DAN KEMUDIAN MENGADU KAT BOS

ELOK LAH ENGKAU DIANUGERAHKAN GELARAN KAKI KIPAS !!!!


AKU TAK CARI MASALAH DENGAN ENGKAU DAH CUKUP BAGUS 

JANGAN BIKIN KECOH DENGAN AKU !!!!





8 ulasan:

mysara berkata...

kontroversi ni..

Anisa Hang Tuah berkata...

abang..wats wronggg??

aReLaN berkata...

perghhh...seyes benci giler ngan kaki kipas,kaki sapu,kaki jilat dan seangkatan dengannya ni

keeya mustafa berkata...

semestinya kita bkn kaki kipas..bos awak pun kita xtau..bwk bersabaq noe..jgn memarah sgt..

Joe_Hans berkata...

saper 2?? biadap sungguh!

agak masalah berkata...

kes kroni bos ni

wan nurul hezrina berkata...

dia jeles kot takdok blog..g kipas laju2 kt muka dier..huhu

burung berkata...

Ini amat menyalahi akta Blog.....
sukahati laa nak tulis apa.......
siapa makan cili terasa pedas,sape makan pedas terasa cili.....

orang macam ni patutdinyahkannn darimuka bumi........

kalau tak puas hati suruh dia buka blog sendiri tulis....

ni dahlah malas, bangang , mengong,stupid......ampu sana ampu sini jer tau.....