SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

25 April 2012

5 HARI LAGI....




Dalam 5 hari lagi aku akan sambut birthday yang ke.... hahaha korang kiralah sendiri...

Tapi kek birthday nye aku dah baham 2 minggu lebih awal, inilah rupanye kek birthday aku heheee



Kek nih aku beli daripada Yana. Dua minggu lepas aku pegi Melaka, dan sebelum balik aku singgah Batu Berendam, tujuannya nak ambek kek yang dibuat khas oleh si Yana tapi dah alang - alang tu  aku ambek peluang manja - manja dengan makcik Rubi, ngeeee :-)

Ermm... tahun nih dapat hadiah apa ek??

Ermm... tak sangka adik lupa birthday abang, sedihnya...

Ermm... hopefully ini birthday yang terakhir sebagai orang bujang...





9 ulasan:

SAYA BUKAN SAMDOL berkata...

awai nya dh ada kek besday haha

khaifaiz berkata...

happy birthday bro

Ym.Bundle berkata...

hepi besday awal jugak untuk ko azat..congrats bro.. nak kawin dah ko..best la..

SITI NUR AMIRAH ! berkata...

seronoknye dapat kek besday awal!haha.btw,happy birtday:)

c'axoera ヅ berkata...

wahhhh kiranyer ko ni taurus lah lahhh.....hahahahaha kalau betul kita serupa lah nok........berjiwa seni tapi sensetip akaakakak tapi gagah perkasa macam gaban!

apa pun happy bufffday in advance! aku tahu ko mmg suka publisiti kannn hhahhahaha :p

محمد أمين بن أريس berkata...

waaa...da nak kawen yea azat...muehehehe...

pelangi sepi berkata...

awalnya dapat kek besday

mohd azhar almarbawi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mohd azhar almarbawi berkata...

smg dmurahkn rezki d dmudahkn sgl urusan bro azad...waa ko nk hadiah dr aku tak hahaa.