SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

20 April 2012

BUKAN LUPA MEH !!!

Aku nak tulis ape ni ek??

Demam, sibuk dengan keje, sibuk dengan study, headache, macam - macam lagilah... dan ia berulang untuk 100 kali 18 tolak 7 darab 10 bahagi 3.. hahaaaa

Semalam, balik aje dari kelas, terus aku menggeletar kesejukan, dan - dan tu aku membungkuskan diri, kebetulan masih ada ubat, kalau tidak... memang azab la aku. 

Lately, makin menjadi - jadi tak sihat. Headache dan demam bersilih ganti. Kenapa entah??

Last week, dalam headache pun aku drive sendiri pegi Melaka, ada sesi 'lempas otak' office aku. Oklah, fun, ada pengisian dan semua kelihatan enjoy. Buktinya...



Ngeee.. jangan panik dengan kebesaran kepala kami hahaaaa....

Jom siapkan assignment yang menggunung tinggi banyaknya, YEEAYYYY !!!!!


6 ulasan:

ADfeez berkata...

hahahah cute giler gmbr tuh!

faiz fakhirin berkata...

besarnya kepala

tapibukanaku berkata...

hahha. comel je muka sorang2.. hahaha boleh besar lagi kepalenye tu.. hehhe..

Ym.Bundle berkata...

kemain bz lagi ko ye azat..hehe..k bro take care..

Cik tikah berkata...

assignment melambak kan. samalah kita :'(

caer sasuke berkata...

apsal sume pale jd besar?haha