SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

04 Mei 2012

PERUT, AKU CABAR KAU !!!




Kilo?? Mende??



KILOS FOR CASH. caranya mudah, masuk, bersenam, bila dah ramping (kerempeng pon ok jugak), dapat duit. Kalau diisytiharkan pemenang utama la. Macam tu kaedahnye, jadi... lepas tu barulah boleh cakap, LIHAT PERUTKU, SUNGGUH RAMPING KAN... dah tu dapat duit kot, siap iPad kau, berbaloi - baloi....

Inilah kempen kesedaran kesihatan terbaru yang dianjurkan MPB khusus untuk stafnya yang menonjol ke hadapan, bukan sebab work performance ye, tang perut tu, hahaaa... Bagus le MPB nih, sayang dan prihatin benau dekat stafnya. Syarat penyertaannya mudah, kadar BMI dalam lingkungan obese, staf MPB, itu saje, dan bayar yuran penyertaan RM20. Aku macam berminat, cuma risau buatnya program tu clash dengan kelas aku tak ke haru biru. Cemana eh, nak kurus nih, boleh menang iPad, dalam masa yang sama nak kene fokus pada study, tak pegi klas kang tak grad la aku, adoinya pon....

Nak jadi teddy bear ke jadi kerempeng??




6 ulasan:

SAYA BUKAN SAMDOL berkata...

macam the biggest loser la eh?
yang penting badan sihat.

dwaty berkata...

HAHAHAHAHA

caer sasuke berkata...

janji maintain gebu dan comel :-P

محمد أمين بن أريس berkata...

hahahaha...kalo xde clash masuk azat....

wan nurul hezrina berkata...

ada gak ek program cenggini..mcm citer kat luar negara=)

c'axoera ヅ berkata...

aku nak duit ajer boleh tak hahahaha